cowboy bob Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gjør som de i Finnmark: http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/22/522032.html Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg fantaserer med og kjøpe meg Paintball utstyr... Ser for meg jeg kommer med svart maske over annsiktet. Tar markøren og fyrer av en god salve inn i russebilen mens det er folk inni... Hirr Hirr! Ellers vannballonger med noe ekkelt i... Lenke til kommentar
cheerful Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Russ er oppskrytt. Behøver man å gjøre noe i det hele tatt? Helt ok at en gjeng 18-19 åringer oppfører seg som noen små barnehagebarn en hel mai måned. Men heldigvis er det kun en måned - for til tider så blir det bare for dumt. Dessuten inntreffer det mange dødsfall under russetiden, andre blir smelt på tjukken eller får en ødelagt skjeve. Kast egg om du absolutt skal gjøre noe, det er ekkelt og det er vel ikke så alt for dyrt å kjøpe på? Vann er jo en klassiker, men du kan ikke løpe og fylle opp hver gang heller, når du ikke har muligheten til det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gi dem drikke, så blir de happy også blir dereh appy siden de er happy, så levde de lykkelig alle sine dager Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Husk å vær forsiktig med å kaste egge, eller skyte paintball på russebiler i fart. Det kan være jævlig kjedelig med fem liv på samvittigheten fordi man kastet et egg på frontruten rett foran sjåføren. Ps. det er best å angripe når russen er dritings (når er det de ikke er det?) Da er sjansene for at de klarer å ta igjen betydelig redusert. Endret 17. mai 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Rohypnol! Hirr Hirr! Endret 17. mai 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Avføringsmiddel i ølen? Full russebuss og alle må på verstingdritern? Hehe! Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 i dag putta jeg en pinne oppi rumpa på en russ... hun kom og knakk flagget mitt når jeg gikk i tog.. så begynte jeg å slå henne i hodet Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 i dag putta jeg en pinne oppi rumpa på en russ... hun kom og knakk flagget mitt når jeg gikk i tog.. så begynte jeg å slå henne i hodet ikke så veldig gøy Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Denne tråden er vel beviset på at det ikke er russen som er problemet. Det er generelle idioter. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 i dag putta jeg en pinne oppi rumpa på en russ... hun kom og knakk flagget mitt når jeg gikk i tog.. så begynte jeg å slå henne i hodet ikke så veldig gøy jooo! hvertfall hvis du er en barnslig liten drittunge som meg så Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 i dag putta jeg en pinne oppi rumpa på en russ... hun kom og knakk flagget mitt når jeg gikk i tog.. så begynte jeg å slå henne i hodet ikke så veldig gøy jooo! hvertfall hvis du er en barnslig liten drittunge som meg så Drittunger har det gøy med teite ting, du har rett i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå