Natrium Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er vel bakepulver og ikke potetmel man har i kinderegga Det stemmer det. Synd de har skifta kindereggene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er vel bakepulver og ikke potetmel man har i kinderegga Det stemmer det. Synd de har skifta kindereggene Bytt ut bakepulver med Natron ^^, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og bruk eddik i stedet for vann. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 noe klissete som honning osv. vet ikke hvordan du skal få det på de eller treffe de men det er veldig ekkelt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Enkelt for dere og si, jeg derimot som har både fetter og søster og er så godt som svarte lista i halle vestfold. Tør ikke forlate elektro blokka mi uten minst 10 folk og en lærer... Lever hver time og hvert friminutt i frykt for at bloka mi skal bli storma av 200 russ som skal dra meg inn i forum til russens tolholds sted og overtatte bakke. Hvor så 600 til russ venter på og få kidnappe og dønke meg i mel, vann og alle slags matvarer etter det.... Men tro meg SWET revenge skal kjøpe en kartong med egg i mårra og kaste ned hver russebil så de jævla fløytene dems blir tetta med gørr for når han sitter i busken gjør, ja da er hevnen søt ! hah ! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Enkelt for dere og si, jeg derimot som har både fetter og søster og er så godt som svarte lista i halle vestfold. Tør ikke forlate elektro blokka mi uten minst 10 folk og en lærer... Lever hver time og hvert friminutt i frykt for at bloka mi skal bli storma av 200 russ som skal dra meg inn i forum til russens tolholds sted og overtatte bakke. Hvor så 600 til russ venter på og få kidnappe og dønke meg i mel, vann og alle slags matvarer etter det.... Men tro meg SWET revenge skal kjøpe en kartong med egg i mårra og kaste ned hver russebil så de jævla fløytene dems blir tetta med gørr for når han sitter i busken gjør, ja da er hevnen søt ! hah ! Bare du ikke blir duppet i denne blandinga: Fiskeinnvoller, kumøkk, bakeprodukter osv. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Haha, det så evig fett ut xD Var du med på det? Man må jo bytte navn om russen tar deg i det Har ikke gjort noe sånt enda, men vi på yrkesfag hjørnet er russens værste finde og er nok de eneste som tør og yppe seg med de. Hender folk tar og kidnapper og løper ut fra forum med russ og tar de med til blokka våres så de kan få en heftig gjennom gang med hvordan bli våt Og hvis de går til angrep så står vi over de på brua og kaster store bøtter med vann og annen dritt ned på de + brannslange i hver inngangsdør Men så fort du er alene eller i en liten gruppe og forlater YF og går mot forum eller rundt skolen så er du faen meg dau... Endret 29. april 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ta en stor brødpose og fyll den med: - Majones - Senepp - Ketchup - Sylteagurksaft - Rekelake - Kulturmelk Dermed så kaster du den inn i bilen til ønskede russebil PS: Lukta er verre enn fiskefitte dyppa i urin Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Putt det som blir igjen i stekepanna etter du steiker bacon i vannbalonger. Endret 29. april 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Joo0ki Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lyst til å være skjikkelig jævlig mot dem? Som regel er det kaldt vann som blir sprutet, men nå skal du bruke glovarmt vann med Tusj oppi vannet. Du knekker vanelige fargetusjer og har den runde bomullsaken nedi vannet. Er du heldig fester tusjvannet deg på klærne deres. Glovarmt vann? du vet at det er skadelig? Joda, men sånn tenkte ikke vi da vi gikk i 6-7. Klasse Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Putt det som blir igjen i stekepanna etter du steiker bacon i vannbalonger. Jeg tror det kalles fett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "Og vanlig vaskepulver fjerner ikke slike flekker." [/reklame-stemme] Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 "Og vanlig vaskepulver fjerner ikke slike flekker."[/reklame-stemme] Prøv vanish! Fjerner alle flekker uansett, og sliter ikke på klærne. [/reklameend] Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 er SÅ gøy å kaste vanbalonger etc. inn i russebilene^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kjøp noen sprøyter og piss oppi dem, også sprøyter du urinen din inn i ganske modne og bløde appelsiner, dermed er det bare å kaste Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er nasty.. Skumle greier. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kjøp noen sprøyter og piss oppi dem, også sprøyter du urinen din inn i ganske modne og bløde appelsiner, dermed er det bare å kaste korleis kjem du på slike ting? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I mårra skal vi være flere hundre som skal ta bakholds angrep på russen når de skal angripe tine staffetten med alle byens undgomskole elever Blir morro gitt ! Stor innkjøp av vannbalonger og egg daa... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 -Legg deg under bilen (mens den står parkert uten at de er der seff) og legg fisk i varme steder i motorrommet, f.eks. på eksosrør, radiator, etc. -Kast ett enkelt egg på frontruta foran føreren (vi gjorde dette på den ene av russebilene på skolen vår nesten HVER dag hele russetiden. skulle tro de ble lei etter hvert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå