Kimelimm Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Heisann! Idag jaga jeg og noen andre en bil full av russer fra skolen vår. Det endte jo med at jeg var full av melk da... Men UAAANSETT. Er det noe man kan gjøre mot DE utenom og kaste egg osv? Er det noen unike ting eller annet å gjøre? Dette ER gjort: * Sette seg inn i russebilen og tute mens de ligger åp panseret * Kaste bøtte med vann (jeg gjorde det idag) * Kasta is in vinduet. * En russ strakk benet mens vi ble løpt etter. * Generelt is og egging av bilene dems. Vær så snill og ikke kom med "La russene krige mot hverandre, kom dere vekk 10 klassinger!" For vi kjenner mesteparten av russen rundt her, og vi er med som f når de kommer, så bare kom med forslage ller noe Blir det for mye offtopic rapporterer jeg bare tråden egentlig... Kom med deres forslag ! Lenke til kommentar
Joo0ki Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Heisann! Idag jaga jeg og noen andre en bil full av russer fra skolen vår. Det endte jo med at jeg var full av melk da... Men UAAANSETT. Er det noe man kan gjøre mot DE utenom og kaste egg osv? Er det noen unike ting eller annet å gjøre? Dette ER gjort:* Sette seg inn i russebilen og tute mens de ligger åp panseret * Kaste bøtte med vann (jeg gjorde det idag) * Kasta is in vinduet. * En russ strakk benet mens vi ble løpt etter. * Generelt is og egging av bilene dems. Vær så snill og ikke kom med "La russene krige mot hverandre, kom dere vekk 10 klassinger!" For vi kjenner mesteparten av russen rundt her, og vi er med som f når de kommer, så bare kom med forslage ller noe Blir det for mye offtopic rapporterer jeg bare tråden egentlig... Kom med deres forslag ! På barneskolen dajeg var rund 12-13, samma d... tok lærerne på skolen å trekkte ut brannslangen å stillte seg klar, å da russen passerte hjørnet på skolen ble alle klissvåte ;D Lenke til kommentar
Johari Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Stappe hvite mentos i en stor 1,5Liter cola light å kaste inn i noen russebiler, gjorde det i 10'ende klasse på ungdomskolen for sånn ca 7 år siden Lenke til kommentar
Joo0ki Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lyst til å være skjikkelig jævlig mot dem? Som regel er det kaldt vann som blir sprutet, men nå skal du bruke glovarmt vann med Tusj oppi vannet. Du knekker vanelige fargetusjer og har den runde bomullsaken nedi vannet. Er du heldig fester tusjvannet deg på klærne deres. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lyst til å være skjikkelig jævlig mot dem? Som regel er det kaldt vann som blir sprutet, men nå skal du bruke glovarmt vann med Tusj oppi vannet. Du knekker vanelige fargetusjer og har den runde bomullsaken nedi vannet. Er du heldig fester tusjvannet deg på klærne deres. Glovarmt vann? du vet at det er skadelig? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du har jo også den klassiske "kindereggboks, potetmel og vann". Kjøp en haug med slike kindereggpakker med leke i. Nyt sjokoladen i strålende fint vær, pusle sammen leken, og du har en ypperlig liten boks du kan fylle med potetmel. Rett før du skal kaste den inn i en russebil fyller du den med litt vann, og lukker den. Husker ikke helt potetmel/vann-forholdet, men det kan du eksperimentere med. Det fine er at dette blir skikkelig stivt og klissete når boksen eksploderer ^^ Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Byggeskum ytterst i eksospotta Du har jo også den klassiske "kindereggboks, potetmel og vann". Kjøp en haug med slike kindereggpakker med leke i. Nyt sjokoladen i strålende fint vær, pusle sammen leken, og du har en ypperlig liten boks du kan fylle med potetmel. Rett før du skal kaste den inn i en russebil fyller du den med litt vann, og lukker den. Husker ikke helt potetmel/vann-forholdet, men det kan du eksperimentere med. Det fine er at dette blir skikkelig stivt og klissete når boksen eksploderer ^^ De har endra på de kinderegg-egga, så det går ikke ann å bruke potetmeltrisket lengre Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Aaaw nedtur Finner vel noe annet å bruke. Bare å være kreativ ^^ Lenke til kommentar
neadii Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Male rutene på bilene deres med svart maling midt på natta så den er ganske tørr når de våkner på morran. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 egg trikset er å blir en vinner kjøp inn egg NÅ. legge de en varm plass i 12(!) mnd. da er de gode og "modne" til neste russekull. og ja, jeg vet du spesifikt ikke ville ha noe om egg. men kunne bare ikke dy meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 1: Kjøp reker i lake 2: Kast/spis rekene 3: Putt rekelaken i vannpistol 4: Finn nærmeste russ 5: ?????? 6: Profitt! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 1: Kjøp reker i lake2: Kast/spis rekene 3: Putt rekelaken i vannpistol 4: Finn nærmeste russ 5: ?????? 6: Profitt! Jeg føler den gode lukten av gamle reker komme sigende Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) 1. Skaff bil med takluke 2. ha paintballmarkør 3. sett deg inn i bilen, en til å kjøre og en ut taket 4. finn en gjeng med russ 5. skyt Ett tips er å kjøre FØR de kommer seg opp på taket! Edit: Ulovlig og farlig! Endret 29. april 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg føler den gode lukten av gamle reker komme sigende Det beste med den planen er at de har jo egentlig ikke lov til å vaske russeklærne i løpet av russetida. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 1. Skaff bil med takluke2. ha paintballmarkør 3. sett deg inn i bilen, en til å kjøre og en ut taket 4. finn en gjeng med russ 5. skyt Ett tips er å kjøre FØR de kommer seg opp på taket! Det er både ulovlig og farlig, og folk som bruker markørene sine til slikt fortjener ikke å ha en i besittelse. Finn en sjøstjerne eller en fisk eller noe og prøv å gjem den under setet, hanskerommet eller noe Nå som det blir så varmt kan jeg love deg at om de ikke finner den kommer det til å lukte noe for jævlig Lenke til kommentar
hdata Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) 1. Skaff bil med takluke2. ha paintballmarkør 3. sett deg inn i bilen, en til å kjøre og en ut taket 4. finn en gjeng med russ 5. skyt Ett tips er å kjøre FØR de kommer seg opp på taket! Den funker! Litt på kanten kanskje, men... Endret 29. april 2009 av hdata Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du har jo også den klassiske "kindereggboks, potetmel og vann". Kjøp en haug med slike kindereggpakker med leke i. Nyt sjokoladen i strålende fint vær, pusle sammen leken, og du har en ypperlig liten boks du kan fylle med potetmel. De har endra på de kinderegg-egga, så det går ikke ann å bruke potetmeltrisket lengre Prøv med c-vitaminer, typ store. De gikk av 5-10x kraftigere enn potetmel, mulig de klarer å fyre av i de nye kindereggene også Forøvrig morsom tråd, keep them coming. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg føler den gode lukten av gamle reker komme sigende Det beste med den planen er at de har jo egentlig ikke lov til å vaske russeklærne i løpet av russetida. Know, søstra mi sine bukser ble spydd på, endte med at ho vaska de for så og skitne de til med øl og jord Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 1. Skaff bil med takluke2. ha paintballmarkør 3. sett deg inn i bilen, en til å kjøre og en ut taket 4. finn en gjeng med russ 5. skyt Ett tips er å kjøre FØR de kommer seg opp på taket! Edit: Ulovlig og farlig! Den har jeg og en kamerat vurdert faktisk men vet ikke der altså Det kommer sikkert tilbake på oss siden vi kjenenr dem og de kjenner oss Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er vel bakepulver og ikke potetmel man har i kinderegga Vannballonger som kan fylles med muggen melk kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå