storkers Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 har et 4gb transcend minnekort som jeg bruker i tlf,pc og ps3.når jeg setter det i pc(minnekort slot) så får den problemer(blir treg og kødder) også kommer det opp: f:\ ikke tilgjengelig,fårespørselen ble ikke utført pga en i/u feil oppstod.har prøvd og fårmatert kortet.noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kortleseren din er ikke kompatibel med SDHC. http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digita...tibility_issues Lenke til kommentar
storkers Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 det var da som XXXX enn hvis jeg setter kortet i telefonen (n82) og overfører med kabel,funker det?ell blir det kansje det samme? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Da er det jo telefonen som er kortleser, og den er kompatibel. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 takker og bukker får svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå