Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gjøre hva når man har veldig forskjellige behov?

Gjest jente23

Anbefalte innlegg

Gjest jente23

fra tidligere forhold er jeg vant til mye sex.. gjerne flere ganger daglig i perioder. forskjellige steder også, ikke bare hjemme i senga. med min nåværende samboer (gjennom ett år) er det helt annerledes. han har visst ikke behov for sex mer enn 1-2 ganger i uka lengre, og jeg holder på å bli sprø.. var helt annerledes i begynnelsen, kunne prøve ut mye forskjellig.. er så lei av å bli avvist... en gang i blant slår han virkelig til, men det er så sjeldent. er jo ikke til å stikke under en stol at jeg begynner å kikke på andre.

Hvorfor? hva skal jeg gjøre? hvis han ikke finner meg attraktiv lengre kan han vel bare si det. men samtidig som han konstant avviser meg er han så inni helvete sjalu. begriper det bare ikke.

har det jo fint ellers, stort sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da ingen grunn til å tro at han ikke synes du er attraktiv lenger, selv om han bare ønsker sex 1-2 ganger i uka. Som regel er det riktignok ofte omvendt, at gutten gjerne kan ta 5 om dagen, mens jenta ikke har fult det samme behovet (ikke skyt meg hvis jeg tar feil). Hvis du føler at du ikke får tilstrekkelig med sex, og at det begynner å gå utover forholdet, så må du jo selvsagt ta det opp med han. Du må jo også ta det opp med deg selv, om du er villig til å forlate han, fordi du ønsker mer sex? Det går vel også ann å kompansere litt på egenhånd for å dekke behovet?

edit: Jeg tror forøvrig ikke det er så veldig lurt å foreslå et åpent forhold, slik theahen anbefaler. Du sier at han er "inni helvete sjalu", og da vil han neppe bli kjempehappy for å høre at du vil ligge med andre.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
hva skal jeg gjøre?

Som jeg skrev til en annen liknende jente med samme problemet:

Overask typen din med en god middag, dempede lys og en god vin. Ha på deg noe sexy, gjerne kun en silkekåpe (Det tenner jeg på ivertfall).

Nyt middagen, og skap en seksuell spenning via kroppen, ikke verbalt. Når middagen er ferdig så tar du det veldig rolig, start med lett kyssing, berøring og eskaler det, men ikke hopp rett på sexen, tease han. Når du finner et passende sted, så dytter hun han ned på ryggen og lar han slappe helt av mens du gjør hele jobben, eskaler litt høyt opp nå, suging o.l., men fortsatt ikke gi han alt. Når gutten virkelig ikke klarer å ligge stille lenger reiser du deg opp og lar kåpen falle. Now give it to him!

Følger du denne oppskriften vil gutten garantert få sex på hjernen igjen. Ellers snakker vi kanskje en ny Sturla Berg Johansen...

Det er veldig viktig at du ikke legger noe seksuelt press på situasjonen. Skap en seksuell spenning, men ikke slik at han føler at han MÅ ha sex. Du vil gi han lysten, ikke plikten. Å bare ha en silkekåpe på seg kan skape litt press (nå kjenner jo ikke jeg fyren), men poenget er ivertfall at du skal kle deg veldig tennende, og gjerne noe som er lett å få av seg.

Du må ALDRI spørre han om dere skal ha sex. Han må aldri føle seg pliktet til det, for selv om han da gjør det så vil det gå utover helhetsbildet av sex. Gjør det heller slik at det blir naturlig for dere å ha det. Gjerne fokuser på å gi han litt ekstra nytelse, med gode blowjobs o.l., nå i starten for å øke sex-driven hans.

Eventuelt hvis det ikke funker å øke sex driven hans, så får du finne noen å få ut din med... m.a.o. send meg en P.M :ph34r:

EDIT: Fjernet linkene da de ikke fungerer lenger.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Viking_*

For det første er det mer sjelden at kvinne har oftere lyst enn mannen i et forhold. Vel, det forekommer. Selv har jeg opplevet det en gang selv også. På ett vis er det forståelig og jeg burde ha rådet deg til å slappe av i alt dette... tatt deg mer tid... og vært fornøyd med de altfor få gangene dere har sex, sett i dine øyne. I den situasjonen jeg selv var i, pleide dama gjerne å ta på seg selv mens vi f.eks. så tv sammen. På brystene sine innenfor en vid skjorte, eller direkte utenpå jeansen sin. Selv om det tok litt tid, og selv om jeg følte en liten "demostrasjon" overfor meg selv, var hun veldig heldig med dette at hun fikk meg interessert i noe "annet". Jenta var både fin og attraktiv, ikke noe i veien med det, men jeg følte at hun var ALTFOR opphengt i sex. Så jeg må spørre tilbake: er det noen huller i forholdet deres?

Lenke til kommentar
hvis han ikke finner meg attraktiv lengre kan han vel bare si det.

Ta nå med det åpenlyse i betraktningen her.

Det er vel slettes ikke uvanlig at jenter har nok med 2 ganger i uka, og de færreste skriker "hun finner meg ikke attraktiv mer!" av den grunn. Selvsagt kan dette være omvendt i noen forhold, at jenta har sterkere drive.

Folk har forskjellig behov, så lenge han er klar 2 ganger i uka ville jeg ikke vurdert din egen attraktivitet som en årsak.

Lenke til kommentar
Gjest Slappen:P

1-2 ganger i uka er da ikke uvanlig. Selv har jeg lyst kanskje 3-4 ganger i måneden. Vet at det er ganske lite for en mann, spess med tanke på at jeg tidligere kunne kjøre på opptil flere ganger om dagen. Men det er bare slik enkelte menn fungerer.

Har du spurt om det er noen grunn til dette?

*Jobber han mye så han blir mye sliten?

*Sliter han på andre områder (Psykisk press er en bigtime moodkiller)

*Økonomiske problemer (----------ll---------)

*Har du fortalt mye fra tidligere forhold til typen din? (Dama mi gjorde dette, og det var ikke akkurat turn on for min del. Gjorde sexlivet ganske dødt en stund når jeg hadde fått detaljerte bilder trykket inn i hodet, og skaper fortsatt problemer på den fronten av og til. Kan i enkelte tilfeller gå 1-2 måneder uten å ha lyst i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Gjest Mann_kjenner_seg_igjen

Kjenner meg igjen her (er mann). Før hadde vi sex som regel 2-4 ganger om dagen, snek oss inn på dass på fester osv. Men nå er det ikke på langt nær så mye. Mye har endret seg siden den gang med bl.a. barn inn i bildet. Jeg har gjerne kjempelange dager som kan vare i 15 timer før jeg får satt meg skikkelig ned. Først er det jobb, deretter er det mye å gjøre hjemme. Hun orker ikke så altfor mye selv, så det blir ofte mye ekstra på meg. I tillegg er det mye humørsvingninger hos henne som selvsagt også gjør meg sliten (jeg skal ikke gå inn på detaljer her, men hun er hjemmeværende og sliter en del). Da har jeg ikke mye overskudd igjen og trenger sårt de få timene med søvn og fred jeg kan få. Vi alle har behov for litt ego-tid, særlig når det er mye mas hele døgnet ellers. Dette har ingenting med fysisk attraksjon å gjøre. Jeg har sett damer som er kroppslig fine, men så er det noe med de på andre plan som jeg ikke liker og følgelig tenner jeg ikke på de.

Men, nå har ting i det siste blitt bedre og jeg ser antydninger til at jeg orker mer sex selv også. Men de punktene som "Slappen" over her nevner, er svært viktige. Noen ganger har jeg også såpass mye rot i hodet mitt at ereksjonen forsvinner selv midt i sex-akten. Kan det være noen slike problemer, trådstarter? Husk at vi alle er forskjellige og har dog forskjellige forutsetninger for sex. Men som noen også har spurt, er sexen bra når dere først har den?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...