Gå til innhold

Slette innlagt bruker i Windows Messenger

Anbefalte innlegg

Jeg skal slutte i jobben i morgen og ønsker å ta bort min bruker fra programmet Windows Messenger slik at ikke neste som overtar maskinen bruker og logger seg inn med min bruker der. Det tar lang tid før nye ansatte får egne innlogginger til maskinene så vi bruker gamle brukernavn/passord til maskinen i lang tid.

Jeg bruker her den MSN som følger med windows xp, kalles her Windows Messenger. Men ser ikke noen mulighet for å ta bort min profil/bruker fra programmet. Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg fikk det til nå:

Slik sletter du Microsoft .NET Passport-informasjonen fra datamaskinen

Når du merker av for Logg meg på automatisk når du logger deg på .NET Messenger Service, blir navnet og passordet for .NET Passport lagret på datamaskinen. På denne måten kan Windows Messenger logge deg på automatisk. Du kan slette denne informasjonen hvis du ikke ønsker å logge deg på automatisk.

På Windows XP Professional:

Klikk startknappen, klikk Kontrollpanel, og klikk deretter Brukerkontoer.

Klikk kategorien Avansert, og klikk deretter Administrer passord.

Klikk Passport.Net\* i dialogboksen Lagrede brukernavn og passord, og klikk deretter Fjern.

.NET Passport-kontoen blir ikke slettet, men du forhindrer automatisk pålogging.

Klikk Lukk, og klikk deretter OK.

Lenke til kommentar

Prøv dette:

Gå inn på Kontrollpanel -> Brukerkontoer -> Avansert -> Manage Passwords (usikker på norsk ord), velg NET.Passport og fjern den.

På engelsk versjon: Control Panel -> User Accounts -> Advanced -> Manage Passwords -> Remove

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...