Gå til innhold

– Microsoft jobber med Iphone-rival

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vi kommer til å få se fra Microsoft er vel en helt vanlig referansemobil, på samme måte som Intel har laget referansePCer som samarbeidspartnere kan velge å bruke som utgangspunkt for reelle produkter.

Antar at Microsoft ikke er helt fornøyd med salgstall og ønsker å vise produsentene hva de synes burde eksistert på markedet.

Lenke til kommentar
Nettop hva?

Man må ha hardware fra apple for å kjøre mac osx.

Det har ingenting med saken å gjøre. Her snakker vi software og på det området har ikke Apple overprisede produkter.

det er som å si at du får en bil til 1 krone, men motoren koster 1.000000000. Du kan ikke gjøre en drit med denne OS'en om du ikke har mac. tulling. Totalt sett er APple overpriset.

Lenke til kommentar
det er som å si at du får en bil til 1 krone, men motoren koster 1.000000000. Du kan ikke gjøre en drit med denne OS'en om du ikke har mac. tulling. Totalt sett er APple overpriset.

Du missforstår. Jeg må betale rundt 1000kr om jeg skal kjøpe den nyeste versionen av Mac OS X. Om jeg skal kjøpe Vista kan prisen komme helt opp til 2500kr alt etter hvilke behov jeg har.

Mac OS X er dermed ikke overpriset sammenlignet med konkurentene. Sjønner du?

Lenke til kommentar
Du kan sammenligne i mente om du vil. Nyere programmer støtter xp, mens om du prøver å starte ett nytt program så vet du at det garantert ikke vil fungere på en mac os som ble lansert for 7år siden.

Det er sant, men "Tiger" som kom i 2005 ville taklet ett nytt programm idag. Da går det så og si opp i opp.

Lenke til kommentar
Du kan sammenligne i mente om du vil. Nyere programmer støtter xp, mens om du prøver å starte ett nytt program så vet du at det garantert ikke vil fungere på en mac os som ble lansert for 7år siden.

Programvaren til Mac utvikler seg og står ikke stille i alle de sju årene. :-)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...