eirikand Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei, mamma skal kjøpe seg ny bil snart. Det er litt usikkert akkurat når, men det kommer til å skje i nærmeste framtid i hvertfall. Jeg har mest lyst på en Bmw 3-serie e46 (jeg og mamma skal "dele" på den når jeg får lappen) Det har egentlig mamma også så det er vel den som står først på ønskelisten, men vi er åpne for andre valg også. Kriteriene for bilen er: ikke er noe eldre enn 2000-modell Helst ikke gått mer en ca. 150 000 km Minst 100 hk, helst 115 eller mer, men dette avhenger jo også litt størrelse og vekt på bilen. Diesel eller bensin, er hipp som happ. Helst sedan eller kombi Diverse utstyr som klimaanlegg, elektriske ruter osv Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Saab 9-3? God og driftsikker bil med turbomotor. Greit med utstyr også. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 ser ut som en veldig god bil for pengene. Kanskje litt traust, men et godt alternativ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå