Left Blank Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Mitt nye album kan hentes ned gratis fra hjemmesiden min.. http://alchemy.no/mobius/ Alle kommentarer blir satt pris pa!@ Takk Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Stilig bilde, lagd det selv? Laster ned for å høre nå Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Yo, takk for lytten! Coveret er laget av en kar som heter Jeroen Advocaat, som vanligvis lager cover for sendingorbs.com for Secede/Kettel etc Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Coveret hans for Secede - Tryshasla er favorittcoveret mitt Albumet høres som forventet kanonbra ut. At abstrakt-musikken din ikke har funnet sin vei inn i et post-apokalyptisk science-fiction-spill begriper jeg ikke. Litt kjipt at ikke alle låtene er nye, men de passer perfekt, så det gjør ikke noe. Quiet Minds en utrolig fin låt, og rytmen i Combine er genial Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Ja, jeroen er kjempbra Hehe ogsa takk for kommentaren.. Jeg har slutta a poste nye spor pa internett na slik at alle blir nye nar et album er ferdig. Glad du liker beaten i Combine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå