G.L. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tottenham har vært i særdeles god form den siste tiden, men de skulle egentlig vunnet kampen mot united også. Sånn kan det gå når man dømmer straffe på feil grunnlag.. http://www.dagbladet.no/2009/04/28/sport/f...tenham/5969310/ Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tottenham har vært i særdeles god form den siste tiden, men de skulle egentlig vunnet kampen mot united også. Sånn kan det gå når man dømmer straffe på feil grunnlag.. http://www.dagbladet.no/2009/04/28/sport/f...tenham/5969310/ United fikk lurt inn 4 mål til i den kampen, så egentlig skulle ikke Tottenham vunnet nei.. At det blir dømt feil av og til er jo alltid like kjipt for de det blir dømt mot, men slik er fotballen i dag.. Frem til video-dømming tar over? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nå skulle Palacios vært utvist i løpet av førstomgang (husker ikke nøyaktig når det var) for to-fotstaklingen på Ronaldo, så det går vel opp i opp på en måte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Og det har vært flere situasjoner hvor United ikke har fått straffe. I FAC-kampen mot Everton skulle Welbeck ha fått straffe. I FAC-kampen mot Pompey forrige sesong, ble Ronaldo snytt for en klar straffe. Det er de jeg kommer på i farten, men er mange flere situasjoner. Uansett, vi har sett Pool få 100 ganger lettere straffer enn det der. Gerrard mot Atletico, i finalen mot Milan for fire år siden, mot Real på Anfield denne sesongen. Så jeg synes ikke supporterne deres burde komme med innlegg som sier "sjokk". Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Liverpool skulle ikke hatt frisparket som førte til det første målet mot Hull. Palacios skulle vært utvist, og United vant med tre mål. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hadde det blitt 2-2 hadde jeg skjønt det. Kanskje 3-2. Men ikke 5-2 Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 sån er det i england, de store lagene har alt å si. men i spania er det noe helt, annet, de små lagene har mye mer å si enn di små lagene i england, villareal som er like stor som tottenham, har tatt poeng mot real, barca, valencia og sevilla. og vant 3-2 mot real sist helg espanyol som skulle nesten rykke ned, vant 3-o mot valencia, eller mallorca som slo barca igår. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg vil heller si det er motsatt. Spanske bunnlag byr som oftest ikke på motstand. Espanyol kjempet vel mot nedrykk? Da er saken en annen. I England kan bunnlagene by på motstand. Hull har tatt noen skalper og Stoke har gjort det formidabelt mot f.eks Liverpool. Villareal kan vel heller ikke kalles for noe Tottenham da de er en større klubb i Spania enn Tottenham er i England. De er vel faktisk en toppklubb. Villareal har i de senere årene deltatt i CL. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Villareal er på ingen måter topp klubb. de har ikke topp stadion en gang, alstå det er bare de site årene de har reist opp, og dem har begynnt å få gode spellere eller stjerner i spania, så i siste årene ja, men gjennom historien nei, de rykket opp for ikke lenge siden. en veldig klart fakta om at det er ikke topp klubb er at dem ledet spansk liga for første gang i fjor 07/08 sesongen. og det var bare 17 timer dem ledet med 1 poeng eller 2. mens tottenham har stor historie i england som du vet Jeg vil heller si det er motsatt. Spanske bunnlag byr som oftest ikke på motstand. Espanyol kjempet vel mot nedrykk? Da er saken en annen. I England kan bunnlagene by på motstand. Hull har tatt noen skalper og Stoke har gjort det formidabelt mot f.eks Liverpool. Villareal kan vel heller ikke kalles for noe Tottenham da de er en større klubb i Spania enn Tottenham er i England. De er vel faktisk en toppklubb. Villareal har i de senere årene deltatt i CL. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De er en toppklubb pdd. Tottenham er ikke en toppklubb pdd. Tottenham har lang historie, og jeg understreker historie. Hvordan er den spanske ligaen en jevnere liga totalt sett? Premier League sitt bunn nivå er definitivt høyere enn La Liga sitt. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 De er en toppklubb pdd. Tottenham er ikke en toppklubb pdd. Tottenham har lang historie, og jeg understreker historie. Hvordan er den spanske ligaen en jevnere liga totalt sett? Premier League sitt bunn nivå er definitivt høyere enn La Liga sitt. det er det jeg mener, folk sier at EPL bunn er bedre enn la liga, det er ikke sant, jeg er veldig sikkert på at sunderland hadde ikke klart å ta et poeng mot Osasuna eller espanyol eller andre, Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Each to their own, men jeg er ganske sikker på at bunnklubbene i England er bedre enn bunnklubbene i Spania. Nivået i Spania er lavere enn i England. Det er noe selv spanske fotballentusiaster er villige til å innrømme. Det er et mye lavere tempo i Spania, og forsvarene er mer naive i motsetning til den stramme og ofte kyniske fotballen som spilles i England. Det er mye større rom å spille på i Spania enn i England. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 fordi det har altid vært sånt, de kan ikke endre det. de kan bare spille på den måten, lav tempo i kampene men helt presise pasninger o.s.v, de har mye bedre teknink enn i england, og de spiller fantastisk fotball, med mye taktik og nydelig miljø rundt det hele, og de tar det med seg til hvor som helst, spania vant euro 08 på den måten, og klubbene samme hvor de spiller, Each to their own, men jeg er ganske sikker på at bunnklubbene i England er bedre enn bunnklubbene i Spania. Nivået i Spania er lavere enn i England. Det er noe selv spanske fotballentusiaster er villige til å innrømme. Det er et mye lavere tempo i Spania, og forsvarene er mer naive i motsetning til den stramme og ofte kyniske fotballen som spilles i England. Det er mye større rom å spille på i Spania enn i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå