EinarEriksen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Men til tross for tidligere uttalelser, ser det mørkt ut for Norge og Norden. Les mer Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Veldig synd at den ikke kommer hit for vanlige folk. Mange venner og bekjente som har testa min G1, og likt den veldig godt, og som så frem til Magic... Lenke til kommentar
Xirius Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ingen bombe dette kanskje? Trodde egentlig at Norge ville være et attraktivt marked? Men nei.... Får dra til Tyskland da? Lenke til kommentar
hpndt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skal straks til Spania. Hvordan vil det være med språk, kan den i det minste settes opp som engelsk? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Går ut i fra at Android er laga på engelsk og evt oversatt til spansk. Men det burde da ikke være vanskeligere enn å spørre i butikken. Men går ut i fra at den er låst til vodafone, passe på at det er mulig å låse den opp før du kjøper. Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis de ikke slipper telefonen her, så skal jeg røske ut rævhåra og sende dem til HTC i en konvolutt. Hvorfor skal de la være å gi ut en ønsket telefon i et av verdens rikeste land? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvorfor skal de la være å gi ut en ønsket telefon i et av verdens rikeste land?Fordi det er relativt få potensielle kjøpere, og de sannsynligvis ikke har prioritert en god løsning med æ, ø og å på tastaturet. Holde inne a og o-tastene og så velge riktig tegn som hopper opp, er ikke brukbart når man har qwerty-tastatur, det blir for ineffektivt og plundrete. Noen som har sett noen videoe med skjermtastaturet til Android i landskapsmodus? Lurer på om det er brukbart, elle rom jeg må gå for en med fysisk tastatur. Nesten ikke lenge siden forrige svar i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg