bossberge Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 nei, den oppgaven om rikssamlingen var tore iversen sin oppgave. det trenger såklart ikke å komme en oppgave hver, men håper inderlig det. skulle jo være fantastisk om det kom to oppgaver som ikke var omtalt i oppsummeringsforelesningen. (selv om det skjedde i 1110) hehe. skrev om det lenger oppe i diskusjonen:) vi kan da umulig bli lurt 2 ganger. stiller fantastisk svakt jeg og. håper bare på ståkarakter her. hvis det går bra så er jeg endelig ferdig og kan ta mitt sisteår med pedagogikk neste år.... GO MAGNE NJÅSTAD!!!! VI HEIE PÅ DEG. (såleng du kjem med en fin eksamensoppgave) Lenke til kommentar
bossberge Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 tjohooo. det gikk jo kjempebra:) industrielle revolusjon. føles utrolig deilig å komme gjennom denne eksamenen og samtidi vite at det ble en bra karakter:) hadde kun håpet på ståkarakter før eksamen. Lenke til kommentar
historiemann Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg føler meg utrolig heldig som fikk om forutsetninger for industrielle revolusjonen. Jeg hadde nesten ikke lest på det. Tok oppgaven egentlig på gamle kunnskaper. sensurveiledningen kommer vel opp snart? Lenke til kommentar
bossberge Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 jeg hadde jo nesten utelukket lest på indusrtrielle revolusjon og den franske revolusjon:) Så dette gikk over all forventning. Hvor kommer sensurveiledningen da? På its learning? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) *edit, leste feil. Uansett, flott at 1150 gikk så bra da folkens Endret 21. mai 2009 av Den Polse Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Maddoc uses Threadomancy. It's super effective! Synes denne tråden skal ta seg opp nå i disse eksamenstider. Hva tror folk vi får om på eksamen i HIST1110? Tror et sikkerstikk er å ha rimelig god oversikt over norsk historie, samt antikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå