Gå til innhold

Ny WS LCD skjerm. 22" Maks 3000kr

Anbefalte innlegg

Noen forslag?

Har sett på Samsung Syncmaster T220, men hører folk sier NEC er bedre.

Hvilken NEC skal man isåfall velge.

Har og sett på DELL Ultrasharp 2209WA.

Vil holde meg på 1680x1050 oppløsning.

Jeg skal bruke den til mest surfing/jobbing, men og endel gaming.

Pris maks ca 3000kr, men kan jo selvsagt gå opp litt på prisen hvis jeg får mye igjen for det :)

Setter pris på all hjelp.

Endret av seaweed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Gå for 2209WA. Er vel av de absolutt beste 1680x1050-skjermene for den prisen. Har e-IPS-panel i motsetning til f.eks. T220's TN-panel.

Lenke til kommentar

Vurderer også denne skjermen. Synes selv at eneste ulempen er at det ikke er full hd mtp bilderedigering osv. Men overlever vel dette. Men hvordan er det med leveringstid? Noen som har erfaring?

Tror du du går for denne btw, seaweed?

Lenke til kommentar

Vurderer skjermer i ca samme prisgruppe/størrelse, men det er vanskelig å vite hva man skal velge..

2209WA er ikke oppført i Prisguiden noe sted, men den er kanskje enkel å finne andre steder eller?

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt min nå. Du får den iallefall fra dell.no. Blir spennende når jeg får den. Kan si litt om hvordan den er da.

Jeg gikk for DELL jeg og, ca 2 uker leveringstid sa han på tlf, men på bestillingen står det at det kan ta opptill en mnd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Bestilte meg skjerm selv i helga. Fikk beskjed på mandag at ordren var behandlet, og fikk den levert dagen etter. Kjempebra av Dell! :)

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt skjermen en stund, men datakrasj har hindret meg i å teste noe særlig.

Men de inntrykk jeg har fått til nå er virkelig bra! Lite spill, men litt film og bilderedigering. Liker veldig bra justeringsmulighetene, eneste er at man faktisk må vri litt på skjermen (bak)for å flippe den 90 grader. HVis ikke tar den i bakken med hjørnet. Ikke et problem egentlig, men litt rart bare=)

Rammen er litt dyp men er heller ikke noe stort problem. Bittelitt gjenskinn men ikke et irritasjonspunkt for min del! Føles solid bygd. Foten klipser man på, ikke noe skru-herk.

Fine farger. Merker ikke noe særlig til inputlag vil jeg tørre å si.

Im happy. Bare så sinnsykt trist med den fantastiske prisdifferansen fra statene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...