ronron25 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg fant ikke noe driver for ATI-kortet i Ubuntu(9.04) PCen min, så jeg installerte en driver for kortet med Envy. Det gjorde at jeg ikke fikk frem skrivebordet. Spørsmålet mitt er som følger. Hvordan kan man tilbakestille til gamle instillinger via recovery mode, hva er oppskriften? Jeg skjønner jeg må gjøre det via terminalen, men hvordan får jeg frem den i recovery mode, og hva skriver jeg i terminalen? Greit å vite om jeg skulle gjøre samme feil om igjen . Endret 29. april 2009 av ronron25 Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Svaret på det finner du på hjemmesiden til Envy: Under oppstart av Ubuntu vises menyen for GRUB, velg her RECOVERY MODE. Skriv så inn(ha det nedskrevet på et ark før du bruker Envy) envy --uninstall-all etterfulgt med reboot Et annet spørsmålet er om man trenger Envy i dag? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Tusen takk skal du ha ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå