evenandreas Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Jeg skal sette opp en server for spillet som heter FLYFF å da bruker jeg MySQL Men når jeg skal '' Execute '' Så får jeg opp at Restart Service ikke vil fungere, hva er dette? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gjerne kom med lit mere info. F.eks. versjon av MySQL og vilket OS du kjører det hele på. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Gjerne kom med lit mere info. F.eks. versjon av MySQL og vilket OS du kjører det hele på. Den nyeste innen server eller noe sånt Jeg bruker XP Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gjerne kom med lit mere info. F.eks. versjon av MySQL og vilket OS du kjører det hele på. Den nyeste innen server eller noe sånt Utrolig dårlig svar. Hvilken versjon bruker du og hvilket OS er det installert på. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Gjerne kom med lit mere info. F.eks. versjon av MySQL og vilket OS du kjører det hele på. Den nyeste innen server eller noe sånt Utrolig dårlig svar. Hvilken versjon bruker du og hvilket OS er det installert på. SOM SAKT JEG HAR IKKE PEILING PÅ HVORDAN VERSON DET ER MEN DET ER DEN NYESTE INNE MYSQL SERVER PROGRAM SOM MAN FÅR TAK I FRA NETTSIDEN Å JEG BRUKER WINDOWS XP PROFESSIONAL. Der har du det? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ok, ok. Er du sikker på at du overhode trenger å sette opp en egen database for å spille dette spillet? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får du tak i BRUKERMANUALEN der også? Lenke til kommentar
christdi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er lov å være hyggelig og informativ når man spør om hjelp:) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Ok, ok. Er du sikker på at du overhode trenger å sette opp en egen database for å spille dette spillet? Hehe ja, jegfølger en video på yotube men får problemernår jeg skal sete opp serveren. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Sjekk loggfilen til mysql'n for mer informasjon om hva som gikk galt under oppstarten. http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/error-log.html Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå