allyse Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Når jeg skriver ut et bilde fra adobe photoshop 7 får jeg et grønt skjær i svartfargen. Har prøvd både på "gode" og "normale" utskrifter. Har prøvd forskjellige bilder og det siste var tatt med et 4.1mp dig kamera og skrevet ut uten noen komp av noe slag. Grafikk går fint. Når jeg skriver ut dokumenter har jeg ikke problemet! Skiftet nettop ut alle patronene. Har kjørt deap head cleaning og stilt skrivehodet flere ganger. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
2roll Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Monitoren din og printeren din tolker farger forskjellig. Du bør iallefall lage en ICM-profil for monitoren din og spesifisere at printeren skal benytte denne profilen. Hjelper ikke dette, så må du prøve deg fram med å endre fargene i bildeeditoren din slik at du får ok farge fra printeren din. Min Canon I850 gir et lilla skjær. Poster en ny tråd der folk kan forklare hva de har gjort for å få ok farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå