Nidaroo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Tenkte å kjøpe meg 12 volt lader til datamaskinene mine, sånn at jeg har mulighet til å få de oppladet i bilen. Men spørsmålet blir jo om disse laderne er til alle maskiner? Eller om man må ha en lader til hver maskin? Noen som vet? Er forøvrig snakk om en, HP HDX-9350. Endret 29. april 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vet ikke hva slags lader du har tenkt å kjøpe, men for eksempel så har dell og hp forsjellige plugger, så du må eventuelt ha flere typer plugger på laderen... Lenke til kommentar
Nashbar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 kjøper du en universallader bør det jo følge plugger til alle (hvertfall de vanlige) laptoper. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Glemte å nevne det, men er faktisk en HP HDX-9350. :-) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Ok. Det er ingen som har erfaringer med dette? Sånn at jeg vet hva jeg går for, sånn at man har det i bakhodet, liksom. Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/tilb...pc-uniladlapbil slik du tenker på? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Se der ja...Ja, helt sikkert. :-) Ingen her inne som vet om denne fungerer på HDX 9350? Er litt skeptisk til sånne universalt, at det kan ødelegge datamaskinen, derfor lurer jeg på om noen har erfaringer! :-) Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ganske sikker på at den vil klare og lade vanlige pcen din men mer skeptisk til apple/Mac Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Det står spesifikasjoner under maskinen din. Volt og Amper-verdier skal stemme med disse. Dog kan Amper være høyere på laderen men ikke lavere. Volten skal være lik. Og seff må pluggen passe. Edit: og +/- inngang i pluggen og maskinen skal også stemme. Endret 29. april 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå