Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i jente - Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er forholdet dere i mellom nå?

tja, jeg tror hun kanskje liker meg. Naar jeg sto foran en resturang (jeg og hun er i en slags klubb, og alle medlemmer skulle motes der) hun og en veninde gikk forbi, og jeg og hun fikk oyenkontakt, i ca. 1 sekund, fordi hun skyndte seg og se vekk. Og jeg sto bare der og folte meg som en liten mauer, haha, og hjerte mitt floy nesten ut av munnen min xD det var ogsaa en gang som vi gjorde et kurs

Lenke til kommentar

jeg og hun gjorde et kurs sammen, det gikk ut paa at man skulle ha oyenkontakt uten og le eller gjore noe annet maerklig, jeg saa henne i oynene, hun saa kjapt til siden og begynte og smile mange ganger? og hvergang naar vi sitter ved siden av hverandre og skriver, saa begyner hun plutselig og opfore seg litt umoden?

Lenke til kommentar

og engang saa var det noen som sporte hvem som skulle med i klubbmote neste mandag. alle rekte op handa untatt meg og henne, det gikk ca. 3min saa rekte jeg opp handa, og akkurat da gjorde henne det ogsaa. MEN idag skulle hun vaere med i et fashion show som haar model, og det skrev hun i facebook, og da skrev jeg at jeg gjerne ville komme, men saa skrev hun at hun hadde tatt feil, at showet ikke

Lenke til kommentar

og engang saa var det noen som sporte hvem som skulle med i klubbmote neste mandag. alle rekte op handa untatt meg og henne, det gikk ca. 3min saa rekte jeg opp handa, og akkurat da gjorde henne det ogsaa. MEN idag skulle hun vaere med i et fashion show som haar model, og det skrev hun i facebook, og da skrev jeg at jeg gjerne ville komme, men saa skrev hun at hun hadde tatt feil, at showet ikke

Kansje hun løy angående showet? Vet du om hun var med på det?

Lenke til kommentar

hun skrev at showet ikke var offisielt, men saa fortalte en venn av meg at det var det. saa jeg tror at enten saa liker hun meg ikke, eller saa tok jeg et for kjappt skritt. (mobilen lar meg ikke skrive saa mye ad gangen, derfor skriver jeg saa mange ganger hehe) og naar jeg sier umoden, saa mener jeg ler/fnise

Lenke til kommentar
det er 2 muligheter. 1. slaa til naar det har gaatt noen aar, og hun er gift og har 4 barn -.- 2. slaa til naa.

Du stiller deg selv 2 alternativer. Gå for det du helst vil da mann! Crash and burn

lettere sagt enn gjort... men jeg tenkte at jeg kunne vente til jeg ble 18, og vaere venner med henne inntil da?

Lenke til kommentar
det er 2 muligheter. 1. slaa til naar det har gaatt noen aar, og hun er gift og har 4 barn -.- 2. slaa til naa.

Du stiller deg selv 2 alternativer. Gå for det du helst vil da mann! Crash and burn

lettere sagt enn gjort... men jeg tenkte at jeg kunne vente til jeg ble 18, og vaere venner med henne inntil da?

Da kan du si deg seg velkommen til vennesonen. :) Veldig vanskelig å komme ut av den! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...