*Magnus* Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei. Har et VELDIG annoying problem. I de siste par ukene, så har jeg fått et problem, at, HVER gang jeg restarter pc'en, så starter den og restarte seg selv, før den kommer til windows loading screenen. Den restarter, og restarter, helt til jeg manuelt slår den av, og venter 10 ish sekunder, da funker det fint, men hvis jeg restarter den igjen, så skjer det samme igjen. detter begynner og bli et veldig irriterende problem. Noen som vet hva årsaken kan være? spec i sig. -Takk Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Antageligvis windows. Kom deg inn i sikkermodus og scan etter alt av virus og spyware. Fungerer ikke dette kan det være rammen din, prøv å feilsøk den. Fungerer ikke dette så hadde jeg prøvd en reparasjon av windows eller formatering. Hvis det er lenge siden du har formatert hadde det vært like greit å få gjort det med en gang så får du utelukket software problemer Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Antageligvis windows. Kom deg inn i sikkermodus og scan etter alt av virus og spyware. Fungerer ikke dette kan det være rammen din, prøv å feilsøk den. Fungerer ikke dette så hadde jeg prøvd en reparasjon av windows eller formatering. Hvis det er lenge siden du har formatert hadde det vært like greit å få gjort det med en gang så får du utelukket software problemer hehe, når vi snakker om sola, så formaterte jeg pc'en i natt men hjalp ikke. hvordan feilsøker jeg rammen? Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde et tilsvarende problem på en litt eldre maskin her nylig. Da var det skjermkort driveren som hadde en liten "hickup". Installerte en nyere driver så var reboot problemet borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå