Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en restarter seg selv før jeg kommer til loading screen

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et VELDIG annoying problem.

I de siste par ukene, så har jeg fått et problem, at, HVER gang jeg restarter pc'en, så starter den og restarte seg selv, før den kommer til windows loading screenen.

Den restarter, og restarter, helt til jeg manuelt slår den av, og venter 10 ish sekunder, da funker det fint, men hvis jeg restarter den igjen, så skjer det samme igjen.

detter begynner og bli et veldig irriterende problem.

Noen som vet hva årsaken kan være? spec i sig.

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antageligvis windows. Kom deg inn i sikkermodus og scan etter alt av virus og spyware. Fungerer ikke dette kan det være rammen din, prøv å feilsøk den. Fungerer ikke dette så hadde jeg prøvd en reparasjon av windows eller formatering. Hvis det er lenge siden du har formatert hadde det vært like greit å få gjort det med en gang så får du utelukket software problemer :p

Lenke til kommentar
Antageligvis windows. Kom deg inn i sikkermodus og scan etter alt av virus og spyware. Fungerer ikke dette kan det være rammen din, prøv å feilsøk den. Fungerer ikke dette så hadde jeg prøvd en reparasjon av windows eller formatering. Hvis det er lenge siden du har formatert hadde det vært like greit å få gjort det med en gang så får du utelukket software problemer :p

hehe, når vi snakker om sola, så formaterte jeg pc'en i natt :) men hjalp ikke.

hvordan feilsøker jeg rammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...