tom watt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har et stort kutt på armen min. Hvordan har jeg fått det? Det er ikke så nøye. Hva sier jeg til folk som ser det? Gikk på en dør? funker ikke. Ramla ned en trapp. Går ikke. Hva sier jeg? Kuttet går tvers over, om det har noe og si. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tjaa...Du kuttet deg på en skarp kniv når du tok oppvasken? Kniven lå i oppvask-kummen og slik skjedde uhellet Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Tjaa...Du kuttet deg på en skarp kniv når du tok oppvasken? Kniven lå i oppvask-kummen og slik skjedde uhellet Det holder ikke. Må være noe action- greier. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Tjaa...Du kuttet deg på en skarp kniv når du tok oppvasken? Kniven lå i oppvask-kummen og slik skjedde uhellet Det holder ikke. Må være noe action- greier. Du var ute og syklet/gikk/jogget/sprang, og plutselig falt du , og landet med arma på en knust glassflaske eller noen glassbiter. Slik fikk du kuttet Endret 28. april 2009 av Elgjeger Lenke til kommentar
invictus87 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ta utgangspunkt i den egentlige grunnen. Vri og vreng på det helt til du får en historie du kan bruke. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen prøve å rane deg med en stor kniv, men du banka livskiten ut av dem, mot å få et kutt på armen. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du gikk inn i en mørkeblå periode også poppet tokio hotel opp i hodet ditt så da måtte du bare prøve å kutte deg. Så ler du det av deg og sier du vet ikke hvordan du fikk det. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Tvers over? Det er jo nedover langs veien, ikke tvers over gata, som er rette måten. Tsk tsk. Endret 29. april 2009 av Bludd Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 1kg FOUNDATION. evt plaster? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du løp på ei grein i skogen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ny idé: Gå med langarmet genser. Problem solved. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg ville bare gått med en langarmet genser til det hadde grodd. De fleste ville uansett tenkt sitt med et kutt på underarmen og en halvdårlig forklaring. Lenke til kommentar
invictus87 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ferie i en krigsone der du ble jaktet for din trussel på diktaturet. Et streifskudd ble resulatet av dette. Ikke si at du vaska opp med en kniv eller skulle reparer gressklipperen. Dette får deg til å virke som en klovn Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Si at du er veldig feminin, og når telefonen ringte mens du barberte armene dine så skvatt du og kuttet deg på langs med din ladyshave Lenke til kommentar
o0 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tvers over? Det er jo nedover langs veien, ikke tvers over gata, som er rette måten. Tsk tsk. Hvis det var noe i denne sjangeren du tenkte på, tom watt, da du fikk dette kuttet ditt så foreslår jeg at du finner en person å snakke med. Hvis ikke kan du si at du snublet med en ølflaske i hånden, den knuste og du kuttet deg. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du var trist og hadde lyst å dø og kuttet deg i armen, men så ombestemte du deg fordi det var en teit måte å løse problemene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå