EKHH Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei, har hatt pcen min over 1 år nå og har so far ikke hatt noen problemer. Men for et par dager siden ble far litt sur å dro ut strømmen til pcen litt hardhent. Neste dag prøvde jeg å slå på pcen men ingen ting skjer. Det eneste som lyser er på hovedkortet (Abit IP35 PRO) er CC. Ingen vifter kjører etc. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Prøvd nå å kjøre på med en annen strømforsyning (400 w, kanskje for lite da jeg kjører dualcore,8800 gts.)uten at det har hjulpet. Trenger hjelp! ty Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Høres nesten ut som du har fritert ett eller annet. Jeg ville funnet meg en annen maskin, og testa hver enkelt komponent. Resette CMOS kan funke.. Endret 28. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
EKHH Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 OK, vet du hvordan jeg restarter CMOS Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 OK, vet du hvordan jeg restarter CMOS Er som regel en jumpersetting på hovedkortet. Sjekk manualen for hvor denne er plassert. Lenke til kommentar
EKHH Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 prøvde resette CMOS men det hjalp ikke. Da er det ett eller annet som er feil. Hva er det som kan gjøre at ingen ting fungerer? Ikke engang viftene går rundt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Det kan komme av at noe er svidd til helv.. og tilbake. Som jeg sa, se om du kan få testet hver enkelt komponent i en annen PC Endret 29. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå