Aleksander-yo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Den ene xboxen sang på siste verset i går, desverre! Har åpnet værstingen, og garantiklistremerket er ødelagt så regner ikke med å få noe igjen på dette. Men hva om jeg reklamerer på den? Er det noen som har opplevd at man kan få gratis reparasjon selv om klistremerket er ødelagt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Egentlig er det opp til MS å bevise at fiklingen din er skyld i defekten. Men jeg kjenner ikke til noen saker på dette. Folk synes vel ikke det er verdt bryet når en ny maskin er såpass billig. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 har erfaring med to -2- konsoller med brutt garanti stempel på reprasjon, den siste for bare noen få uker siden Gikk fint... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har hørt det skal gå ann å kjøpe de klisterene på ebay..... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvorfor være så tjukk i hue at du åpner konsollen? Det må jo KUN være for å modde dvd-drevet? Selg maskinen til meg du, så kjøper du deg en ny Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Hvorfor være så tjukk i hue at du åpner konsollen? Det må jo KUN være for å modde dvd-drevet? Selg maskinen til meg du, så kjøper du deg en ny Gratulerer, du fant det ut! Hvor mye gir du for konsollen? Uten HDD PM! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Om du har brutt garantiseglet skal ikke ha noen ting å si. Du kan fortsatt reklamere på den. Selv om du har moddet på den skal det gå greit, så lenge de ikke kan bevise at det er moddingen som er skyld i problemet. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det skal ikke være en privatperson sitt problem. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå