Grindal Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Mine favoritter å sovne til: Hans Zimmer - Leave No Man Behind Skikkelig rolig sang med rolige strykeinstrumenter. Sanger er nesten 7 minutter, men du sovner før den tid... Tro meg. Manfred Mann's Earth Band - Spirits In The Night Extremt beroligende rock. Egentlig en Bruce Springsteen sang, men Mann's versjon er 1000 ganger bedre. Eagles - Out on the Border Endret 2. mai 2009 av *meep*meep* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kinesisk relaxing musikk er det beste som finnes til å sovne til. Virker litt corny i starten men etterhvert så er det så sykt avslappende. Søk etter: Chinese relaxing music der du skaffer musikk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Pink Floyd - marooned Pink Floyd - Coming back to life Scorpions - Wind Of Change Deep Purple - Sometimes I Feel Like Screaming Prince - Purple Rain Tristania - Lost Nevner de jeg har brukt som sovesanger i det siste. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (part 1) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (part 1) + 2,3,4,5,6 og 7. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hm. Hører ikke akkurat på musikk når jeg legger meg, men nyere Ulver er jo perfekt til sånt. Hvertfall av det jeg har hørt. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hiver meg på all Pink Floyd`en her jeg! Når jeg hører på Pink Floyd spiller alt annet ingen rolle, og hjelper meg til å slappe av, dermed og til å sove Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mezmerize cd'en til System of a down er elsk <3 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Mine favoritter å sovne til: Hans Zimmer - Leave No Man Behind Enig med denne =) Endret 7. mai 2009 av Megnus Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Red house painters - down colorful hill min yndlings sovesang EVER. men tvilsomt at noen her har hørt om den Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Die Polizei av Kaizers er blitt en akseptabel sovesang.. Studio-versjonen er litt mindre intens enn live-versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå