WASD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Som en 100% ripoff tar vi den nøyaktige samme greia, bare motsatt. Si den sangen du sover til om kvelden, eller som får det til og slappe av! Personlig mener jeg denne tråden er mye mer positiv enn wakeup tråden, siden det og stå opp er noe dritt, mens å sove er omtrent noe av det beste som eksisterer To av mine er: Brahms-Lullaby Jeff Buckley- Lilac wine. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har flere favoritter. Her er noen: Dimmu Borgir - Kings Of The Carnival Creation Pink Floyd - Atom Heart Mother Immortal - Beyond The North Waves Jeff Buckley - Hallelujah Opeth - Black Rose Immortal Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det meste av Pink Floyd, men Echoes har jeg sovna mye til. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Setter på et opptak av regn og torden hvis jeg skal sove til noe.. Ingenting er som lyden av regn ettterfulgt av litt tordenbrak i ny og ne, især hvis man har et anlegg som takler lydene greit Ellers er det mye av Enya som man sovner fint til. Endret 29. april 2009 av Ascubal Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Høre på radiokanalen alltid nyheter. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har flere favoritter. Her er noen: Dimmu Borgir - Kings Of The Carnival Creation Pink Floyd - Atom Heart Mother Immortal - Beyond The North Waves Jeff Buckley - Hallelujah Opeth - Black Rose Immortal Med unntak av Hallelujah, er vel dette musikk til å vekke de døde med? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Funker for meg... Endret 30. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Linkin Park: Hands Held High Little Things Give You Away Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Rammstein - Nebel Rammstein - wo bist du Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har flere favoritter. Her er noen: Dimmu Borgir - Kings Of The Carnival Creation Pink Floyd - Atom Heart Mother Immortal - Beyond The North Waves Jeff Buckley - Hallelujah Opeth - Black Rose Immortal Med unntak av Hallelujah og Atom Heart Mother er vel dette musikk til å vekke de døde med? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Linkin Park:Hands Held High Little Things Give You Away Enig. 'Hands Held High' er så rolig, fin, men trist. Endret 30. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Melodies of Life, fra Final Fantasy 9. Ellers så er det mye metal, for eksempel: Dimmu Borgir: Stormblåst (gamle) Satyricon: Mother North Og kanskje litt Arch Enemy. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvem? Jeg har ikke noe problem med å sovne til metal, synes det er komfortabelt, kan bare slappe av og gå ut av meg selv og fokusere 100% på musikken, så sovner jeg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Blåbær: Så lenge du hører på musikk du liker og finner behagelig, sovner du... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 System of a down, alle sangene med litt trøkk i sovner jeg av. Får tankene mine til å vandre avsted helt til jeg sovner. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det meste av Pink Floyd, men Echoes har jeg sovna mye til. Det har jeg og. Og The Great Gig In The Sky. Og Shine On You Crazy Diamond. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Beats ødelegger for meg. Så denne streamesiden er perfekt: Ambient og slikt hjelper... http://somafm.com/play/dronezone Deep Forest - Sweet Lullaby (orginale, spotify har en live versjon som ikke holder mål). Endret 2. mai 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå