-iL- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 meg bra episode synes jeg. Blir spennende sesongavslutning nå-. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Herlig episode dette! Gleder meg til avslutningen nå! Men en ting jeg kom til å tenke på. Vet vi noe om hva Faraday gjorde fra tidsreisningen på øya sluttet til han ankom øya igjen i ubåten? Leste litt på lostpedia og fant ikke noe særlig mer enn at han bare forlot øya. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Står jo på Lostpedia at han jobbet i Ann Harbor(Dharma HQ) i 1974 til 1977. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dharma HQ som ikke ligger på øya altså? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, der som sub'en går. Tror kanskje vi var der når Juliet ble overtalt til å bli med? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke vi har sett så altfor mye av den plassen. Håper vi får se mer av den i fremtiden. Plassen må vel være nokså skjult for resten av verden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Vi har ikke sett Ann Harbor annet enn i den første Dharma-filmen, det var i den delen hvor vi så DeGroots(de som startet Dharma). Det er University of Michigan som er Dharma HQ. http://lostpedia.wikia.com/wiki/University_of_Michigan Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som har link til denne introen dere snakker om? Hos meg har de klippet midt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå