Fisesniken Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Jeg spiller Call Of Duty 4 på Playstation 3. Men her om dagen dukket det opp et problem. Når jeg trykker på find game (online) så står det "downloading game settings". Jeg har prøvd å gjennoprette fabrikkinstillinger på routeren (linksys) og det fungerte etterpå. Men så var jeg borte en stund, og da jeg kom tilbake var det samme greia igjen. Så har jeg fått høre at jeg må åpne porter, men kan ikke si at jeg er så rutt på dette. Har noen en guide eller er gode til å forklare hvordan jeg kan åpne en port på routeren for Call Of Duty 4 for Playstation 3? Som sagt, så er det en Linksys router. Takk for svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! du finner masse gode guider på www.portforward.com hvis du kommer med eksakt modellnr på routeren kan jeg gi en direktelink til riktig guide Lenke til kommentar
Fisesniken Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Hei!du finner masse gode guider på www.portforward.com hvis du kommer med eksakt modellnr på routeren kan jeg gi en direktelink til riktig guide Det er en Linkys WRT54G Så gjelder det Playstation 3. Jeg prøvde å endre port osv, men når jeg trykker på enable, så får jeg feilmelding. Ett eller annet med IP adresse Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 guidene gjelder uansett hva du kobler til PS3 er jo i bunn og grunn en pc. her har du link til den rette guiden på portforward, den er for playstation network: http://www.portforward.com/english/routers...ion_Network.htm Lenke til kommentar
Fisesniken Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 guidene gjelder uansett hva du kobler til PS3 er jo i bunn og grunn en pc.her har du link til den rette guiden på portforward, den er for playstation network: http://www.portforward.com/english/routers...ion_Network.htm Når jeg skal trykke på enable, får jeg feilmelding. Det er det jeg ikke skjønner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå