habbabster Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal til Florida til sommeren og lurte på om det er noe fett å kjøpe der? Tenker mest på Energidrikker og sånt da, men har tjent masser av penger som jeg kan bruke på tull så her er det bare å komme med forslag Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 "Jelly Bellys". Utrolig deilig godteri!! Pass på å kjøpe riktige sorter Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 en politi batong noe klær (skal være svin billige klær å få kjøpt der pc? (skal også være jækla billig) iphone(?) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du vil ikke bli stoppet i tollen med en batong i bagasjen. Det finnes masse artig i statene som man ikke får tak i her, men det bør jo helst være lovlig også. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 BILLIG HASJ :!: selv ville jeg kjøpt et par sekker monster. Deiligere drikke skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 for 4 år siden gikk onkelen min inn i flyet med en batung i håndbagasjen, dårlig sjekking? men han kan jo legge den i bagasjen som skal inn i flyet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Klær og elektronikk er faktisk billig i Norge, men merkeklær fra USA kan være mye billigere der. Av snop kan de fordommsfrie prøve seg på "Poppycock", ja det er faktisk produktnavnet. Ellers er dette noe man kun kjøper en eneste gang: Endret 28. april 2009 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) for 4 år siden gikk onkelen min inn i flyet med en batung i håndbagasjen, dårlig sjekking? Jeg gikk engang gjennom sikkerhetssjekken med en peistenner jeg hadde glemt i håndbagasjen. De scannet den 4 ganger og slapp den så gjennom uten noen spørsmål. Sko med varmesåler (innleggssåler med et lag aluminiumsfolie) ga meg "full service" ved en sikkerhetssjekk i USA. Endret 28. april 2009 av robertaas Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 ... om du hadde ønsket det kunne du ha fått flyet til å styrte med den der, er jo bare å tenne på setene og vente Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 for 4 år siden gikk onkelen min inn i flyet med en batung i håndbagasjen, dårlig sjekking? men han kan jo legge den i bagasjen som skal inn i flyet Morsan hadde for 1,5 år siden med seg 3 kniver, 3 gafler og en brødkniv med seg i håndbagasjen. Heldigvis sa skulle hun bare mekke mat Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ting som er verdt å kjøpe i USA: Merkeklær Elektronikk på tilbud, f.eks. utgående produkter. Veldig enkel og grei måte å kjøpe billig elektronikk på Skittles! Diverse godteri de ikke har i Norge, finner sikkert noe digg Sko, da helst fra merker som ligger i en litt høyere prisklasse enn H&M/Cubus Reiseartikler - kofferter, bagger og ryggsekker fra ordentlige merker, f.eks. Samsonite, Tumi etc. Kan også være verdt turen til diverse outlet malls, mange av de har kjempegode tilbud på merkeklær. Burberry, Dior, Polo Ralph Lauren, Quiksilver, Billabong, Chanel, Gucci med mer har egne butikker på slike sentere. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Verdt å merke seg er at det ikke er "tax" på klær og sko. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Verdt å merke seg er at det ikke er "tax" på klær og sko. Eh? De fleste stater har tax på klær og sko - noen har unntak for barnetøy f.eks. dog. Salgstax er dog et statlig anliggende, og vil alltid variere fra stat til stat. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Verdt å merke seg er at det ikke er "tax" på klær og sko. Eh? De fleste stater har tax på klær og sko - noen har unntak for barnetøy f.eks. dog. Salgstax er dog et statlig anliggende, og vil alltid variere fra stat til stat. Ja så det en stund etterpå, beklager min feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå