Gå til innhold

Stor vannblokks test(tysk)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det noen som har kjøpt den "Icebear-Systems MC1" blokka? Ser jo veldig lovende ut. Har vunnet mange tester...

Er i utgangspunktet skeptisk til det som ser ut til å være veldig spinkle diametere på slangekoblingene, men det ser ikke ut til å ha noe å si for ytelsen...

Noen som har erfaringer med de "hurtigkoblingene" som de bruker?

Stian

Lenke til kommentar

Etter det jeg leste og så på siden, skal man være litt forsiktig med å lese direkte ut av diagrammet på slutten. Der tar de ikke hensyn til rom-tempraturen og resultatet blir noe skjevt. Hentet målingene dem's og justerte for romtemp og få da følgene resultat:

list.gif

graf.gif

space

Lenke til kommentar

Sant nok... noterte meg at de ikke tok hensyn til romtemperaturen..

Men likevel, etter dine korrigeringer er jo fortsatt den MC1 blokka helt suveren... Langt bedre resultat enn f.eks Magnum som kom fikk toppkarakter i testen på denne siden.

Noen som har erfaringer med denne? Og evt. om den kan fås med 1/2'' tilkobling...? På websiden står de kun med 8mm hurtigkobling.

Prisen er forøvrig 79,50€ inkl.fester

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg orka å lese hele testen (tysken min er ikke direkte god for å si det slik ;) men hvor verdifull er en test når de ikke engang klarer å holde temperaturen til omgivelsene konstant? Skal blokkene testes skikkelig må de testes med helt like forutsettninger. Og som sagt jeg har ikke lest testen, men det skulle ikke forundre meg om det er gjort flere feil der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...