Grindal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Cypress Hill - Insane In The Mainbrain Sinnsyk i hjernen Lyrics Artist (Band): Cypress Hill Review The Song (0) Skriv ut Lyrics Send "Insane i hjernen" Ringetoner til celle Chorus Til da en på da flamboyant tempa Jeg bare kaste som ham i fryin panorer som spam Det gjør når jeg kommer i smell Pokker, jeg føler meg som sønn av sam gjør ikke meg vraket shit hektisk siden av stolen fikk meg går som General Electric errr lysene er blinkin 'Jeg tenkte alt er over når gå ut drinkin ' OH gjør 'meg sakte, det er derfor jeg ikke kødde med de store fire-oh bro, fikk jeg ta 'opprettholde cuz en nigga som meg er skal; sinnsyk kor: sinnsyk i membranen sinnsyk i hjernen! sinnsyk i membranen sinnsyk i hjernen! sinnsyk i membranen gal gal, har ingen hjerne! sinnsyk i membranen sinnsyk i hjernen! Gir dritt spanings - nå er det tid for for blubba blaba å se dat magen får fatter tjukk gutt på diett ikke prøve I'll jack deg som en looter i et opprør min shits fett som en Sumo slammin 'dat ass leavin 'ansiktet i gresset du vet jeg ikke ta en dulo lett punk bare sjalu cuz han ikke kan outwrite meg slik kick som stil, ond wild lykkelig ansikt nigga aldri sett meg smile rip dat mainframe Jeg skal forklare en nigga som meg er går sinnssykt korsang Som Louie Armstrong spilte trompet Jeg kommer hit dat Bong og bryte ya av noe snart Jeg fikk ta få min props politiet komme og prøve å snappe min avlinger disse griser vil blåse huset mitt ned head underground til neste by de blir sint når de kommer til å overfalle meg puten og jeg er ute i ni-toer Cad ja jeg er det pirat pilot av dette skipet hvis jeg får wit 'the ultrafiolett drøm skjul fra de røde lysstrålen Nå har du tror på den usett utseende, men ikke gjør deg øyne forstuing en nigga som meg er går sinnssykt korsang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå