mEhE` Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 la just inn windows 7..men sata disken min viser ikke..hvordan får jeg den fram? eller et eller annet program\driver jeg må laste ned? har asus p5q deluxe hovedkort,men har desverre vasa bort driver cd.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Man bruker Diskbehandling for å sjekke status på disker, uansett hvilken Windows versjon man bruker. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 den er grei.og jeg finner den der.men ikke om jeg trykker på min datamaskin,hvordan får jeg den fram? Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 ingen som vet hva jeg må gjøre`? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Om den ikke har en stasjonsbokstav kan du tildele en. Eller aktiver disken om den ikke er aktivert. Om du tar et skjermbilde så vil det hjelpe litt mer. Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 ah...det var der problemet lå ja..fikk satt en bokstav og nå funker d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå