Markelure Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 er ikke noe problem for meg nå, men når jeg vokser et par cm til så kan det bli et problem for meg tror jeg. skal kjøpe lett mc gidder ikke å farte rundt på en scooter eller moped. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 sorry for sent svar, har planer å putte en 250+ ccm racing/cross motor med gir. Må bare se hvor mye plass jeg har til rådighet. Planen er å ta ut org motoren og bygge helt nytt svingarm bak. Bagasjeboksen skal ut slik at den nye motoren får plass, gir blir ordnet veldig lett vet at man skjærer hull i fotplata og plasserer en arm der. Og så blir det fotbrems på høyre side ala slik vespa har på gamle scootere. Alt framme blir beholdt, bortsett fra at jeg skal lage et kraftigere bremsesystem, men dekka, støtdemperen osv skal bli beholdt for å få den til å se orginal ut. Potta bak skal gå på siden av sykkelen slik at jeg får plass til stort racing hjul bak, men det er som sagt proporsjonene som er viktige her. Ramma ville blitt også forsterket bak. Kanskje det blir en annen scooter siden jeg er redd for at sfx'en er litt for kort. Dette er en plan jeg har hatt i flere år, og kommer nok til å fullføre studiene før jeg begynner på det, men det kommer til å bli helt rått. Har begynt smått med å tegne alt i 3D i autocad. Jeg må vite bredden mellom sidekåpene slik at jeg vet hvor bred motoren kan være. Kunne sikkert bare gjort det i byen når jeg ser en sfx, men det er ikke kjekt å bli anklagd for å tukle med et kjøretøy... Måla jeg hadde det likt: 1. fra motorbolten til andre enden av motoren 2. bredden på selve motoren 3. Fra motorbolten til baklysa 4. bredden mellom sidekåpene 5. Høyden fra setet og til bunnen av motorblokka. Setter stor pris på hvis noen gidder å ordne dette. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 "dammed" det kommer til å blir RÅTT !!! hadde vært tøfft om du brukte sfx til prosjektet. må legge ut de 3d tegningene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå