toreclikk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei ble tipset av en kollega at dette var stedet å få hjelp. Plages med virus på pc. og rammler ofte ut internet explorer. Den stopper helt opp. Legger ved hijackthis scan Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) HJT logg mangler, men følg uanset veiledninga og post logger her i din eigen tråd. Tips legg logger i spoiler. Skriv: [*spoiler]Post loggen[*/spoiler] Fjern * for å få loggen i spoiler Endret 28. april 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
toreclikk Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Her er veddlegget hjt.txt Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Som jeg kan se så er det C:\Windows\system32\Dwm.exe som skal bort. Ikke ta den bort enda. Er i nybegynner stadiet på logg analyse. Jeg er 99.9% sikker på at den skal bort, men vent til noen andre som har mer erfaring kan bekrefte det Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei "Dwm.exe" skal ikke vekk. http://www.howtogeek.com/howto/windows-vis...-is-it-running/ Loggen ser bra ut. Last ned kjør CCleaner 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t. Kjør register-renser "svar ja til og reparere" --> backup svar ja når du blir spørt. Kjør register-renser et par ganger til alle feil er borte. IE. Verktøy->alternativer for internett->avansert->tilbakestill Prøv igjen. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ok,LINK brukte systemlookup og den sa den skulle vekk. Det var en av de første jeg skjekka. De andre har jeg sett på hvor de er plassert. Da skal jeg være litt nøyere Takk for svar SNIPPSATT. Da vet jeg det. Vis ikke Dwm.exe er plassert på \%AppData%\Roaming\Google\ er det en trojaner da? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå