magneisa Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei Er en gutt på 16 år som så mange har veldig lyst på sommerjobb:) Har du også lyst på sommerjobb, hvilken da? Vet du om noen kule sommerjobber? Har du hatt sommerjobb før? Vil du gi noen en sommerjobb? Skriv her da vel! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Malte hus for kommunen i fjor. 24000,- på 5 uker Skal gjøre det asmme i år. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Malte hus for kommunen i fjor. 24000,- på 5 uker Skal gjøre det asmme i år. Hvordan fikk du dette? Maling av hus er herlig, muligens fordi det er så jævlig chill Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kommunen utlyste stillinger, 18+ og klasse B. Det -er- jævlig chill, hadde en slags arbeidsleder som var innom et par ganger om dagen for å se an arbeidet, noe som la grunnlaget for ganske mange pauser. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 høres sweet ut det ja, ta det med ro i sola og male litt i nye og ne. Har fått meg sommerjobb hos NAV, skal drive med et prosjekt for å få unna noen saker som har samlet seg opp. Ganske grei jobb, sitter på pc'en, skriver ferdig saker, hører på musikk og folka er hyggelige. Klima anlegg er også ganske greit pluss. ^^ (Er på jobb nå) Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 høres sweet ut det ja, ta det med ro i sola og male litt i nye og ne. Har fått meg sommerjobb hos NAV, skal drive med et prosjekt for å få unna noen saker som har samlet seg opp. Ganske grei jobb, sitter på pc'en, skriver ferdig saker, hører på musikk og folka er hyggelige. Klima anlegg er også ganske greit pluss. ^^ (Er på jobb nå) Det hørtes jo sykt bra ut da, får du bra betalt eller? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 helt greit, 155kr timen og mulighet for overtid. Klart den beste jobben til nå. ^^ Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 helt greit, 155kr timen og mulighet for overtid. Klart den beste jobben til nå. ^^ Køyrte post i fjor og blir vel sikkert det same i år. Blei ca 43k i løpet av sommaren. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 helt greit, 155kr timen og mulighet for overtid. Klart den beste jobben til nå. ^^ Bra betalt til sommerjobb å være. Lenke til kommentar
magneisa Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 helt greit, 155kr timen og mulighet for overtid. Klart den beste jobben til nå. ^^ Køyrte post i fjor og blir vel sikkert det same i år. Blei ca 43k i løpet av sommaren. Nok me peng du da eller? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hehe, nok med peng joa. er student så alt går til side for evt bil reparasjoner og andre ekstra utgifter, men skal bruke et par tusen på bil. Bla felg lakkering, noe bilstereo greier og nye dekk. Men har alltid følelsen at pengene blir borte uansett hvor mye jeg tjener. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Litt kjipt å gå over frikortsgrensa da? Eller var du allerede over kanskje? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg velger skattekort uansett fordi, hver sommer så får jeg tilbake 3-5000kr, noe som betyr som regel at jeg får 2 x feriepenger. Noe som er alltid kjekt før sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå