Gjest gjest ... Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 eg slite litt... eller dama mi gjør det hu får vondt me eingang når eg går inn i henne. hu er ikke jomfru sier hun, og vi har prøvd et par ganger. eg slutte me eingang for hu sier u får drit vondt. har prøvd et par ganger? er hun virkelig jomfru eller kan d være noe annet? alle svar vil hjelpe takk. hu er 17 jeg er 19. aldri opplevd slikt me noen andre før:S Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Øh, om du har vært inni henne en gang er hun ihvertfall ikke jomfru lengre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 høhø tenkte på det:P men har bare vert inni henne eingang har prøvd igjen etter det men hun sier hu fekk fortsatt vondt før vi egentlig fekk gjort noe, vi prøvde dagen etter elns. litt flaut å spør om hu kan gå til lege for å kjekke det men tenke på det. hu er ikke sjernert, hu er overhode ikke typen sprader rundt naken:p elske hu:D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Secret hint: Forspill Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 mja forspill... hu e drit våt... slikke hu på fitta... hu blir litt mer kåt.. mja mja, takk for svar men noen så vett noen medisinske årsker som kan ver feil? vist ikke kjøre eg bare på neste gang etter forplay og sånn seff... vist det ikke blir noe godt får hu komma seg til legen. føle meg slemm men skrive bare litt sånn slemt stresse litt Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 prøv fingring og gradvis tilvenning Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 ja det har me gjort og holdt på me ganske lenge et par månder faktisk, begynne å bli lei:S hu får litt vondt når det komme for mye inn der liksom... Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det kan ikke være vestibulitt eller vaginisme da? Det ligger en tråd om det på et annet forum her Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 takk for alle svar, hjalp veldig. stresse litt...:S men håpe det ikke er noe så alvorlig. får bare ta det som det kommer er jo ikke kjekt for noe dette, vist det sku vert så alvorlig Lenke til kommentar
dyke Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 tja...lateksfri kondomer kan vel være noe å teste ut? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) vi har prøvd et par ganger prøv fingring og gradvis tilvenning ja det har me gjort og holdt på me ganske lenge et par månder faktisk, begynne å bli lei:S O.o Du får høre hvordan vondt hun får da, hvis problemet er at hun er for trang så kan det tilvennes over tid. Og for all del, ikke kjør på rett inn, ta det gradvis både i dybde og hastighet og ikke gi opp for fort. Jo lenger tid du er inne jo mer åpner det seg Endret 29. april 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har du feit kølle? Lurte også på hvorfor dette ikke kom opp tidligere. TS har du veldig stor Penis? Er endel jenter som er litt trange og syntes det er vondt om den er for stor. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er mulig hu har sopp uten å være helt klar over det. Dama mi hadde vondt en periode under sex uten at d skulle være noe grunn til det, og da viste det seg å være sopp. Den er nå kurert å hu rir som aldri før! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gjør hun veldig kåt på forhånd slik at den er våt og god når du skal stikke den inn. Bruk gjerne lube hvis du vil gjøre det ekstra glatt... (eller få hun til å suge deg først, funker greit hvis dere ikke bruker kondom) Start å pule hun kun med penishodet, og stikk den dypere og dypere inn... Ellers bare kjør på, Fuck the bitch!!!!! (neida) Lenke til kommentar
isprins Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=331316 Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 15 cm i omkrets? fatte ikke den koss kan du måle det lol Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jesus_* Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei! Har opplevd akkurat det samme med eksen min.. vi var innom mange forskjellige leger, prøvde alle tips, men ingenting virket.. mitt tips er å få henne med til gynekologen for å utelukke at det er sopp eller andre ting som gjør det, og deretter muligens få en time på en klinikk i oslo som behandler slike tilfeller.. husker ikke hva den heter.. Ta tak i dette med en gang ellers kan jeg garantere at det går ut over forholdet deres, uansett hvor tålmodig dere måtte være.. Snakk med legen og få hjelp, og gå dit sammen!! Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 15 cm i omkrets? ... det e jo ikke lengde, fatte ikke dritten her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg