Vintage Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har en asus eee 900 og SSD disken er meget treg. Det jeg lurer på er om det går an å bytte den til en vanlig disk? I såfall hvilken størrelse er det? sata/ide? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) det er vel mulig å bytte det til en sata disk regner jeg med. 2,5 tommer vis jeg ikke tar helt feil. men kan du ikke åpne opp å se ossen disk det er da? edit: Jeg er langt ifra sikker på det. men mener å huske å ha lest at det skal funke med en sata disk. Endret 28. april 2009 av xaco Lenke til kommentar
xaco Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Når ble SSD tregt? SSD diskene i EEE pcene er ikke kjente for å være veldig raske Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 det gåkke ann å bytte ut innebygde ssd flash disken til vanlig sata eller ide disker dessverre Lenke til kommentar
Vintage Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 1.8 tommer ser det ut til, SATA. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 det er plass til 1,8 tommer sata disker da noen av eee pc kommer med sata hdd og de bruker samme kabinett som pc med ssd disk. problemet er at det er ingen sata kontakter i eee pc med ssd disker. ps: det må også nevnes at eee pc er billig pc og er bygget opp av billigie materialer, derfor har den crappy kvalitet på komponentene som er i pc. Lenke til kommentar
Vintage Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Hvilken type tilkobling er det SSD disken da? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) den er sikkert den billigste sorten som finnes på jorden XD edit: EPC 16G Flash Module MLC AS R1.1G S4-SSD JM SAM-K9GA ps: det er en fordel å jobbe som tekniker vettu. jeg får inn mange eeepc, acer one, msi pc som kunder klager på treghet, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dem ass lol XDDD Endret 28. april 2009 av Game-master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå