tyDi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hallo! Jeg har en gammel skjerm og en ny pc med XFX geforce GTS 250 skjermkort Ser jævlig ut og skjermkortet er ikke registrert i enhetsbehandlingen. Prøvde å installere skjermkortdrivere, men etter jeg restarter når jeg er ferdig med installasjonen får jeg No Signal på skjermen etter loading baren. Skal kjøpe ny skjerm uansett, men bare for å være sikker spør jeg her; Er det rett og slett at skjermen er for gammel og skjermkortet er for nytt? Endret 28. april 2009 av pew Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg tror du har installert noen skjrmkortdrivere som ikke er helt gode. Eller etter at du har installert driveren, så settes skjermkortet automatisk til en oppløsning som skjermen ikke støtter - men da burde det ikke ha stått "no signal" på skjermen. Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) FIXD, ny skjerm Endret 30. april 2009 av pew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå