Thomas Bjørlo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Jeg driver å utvikler en ny side som foreløpig ligger på en sever jeg eier: http://www.teknomagasinet.no/eidil Problemet mitt er at jeg ikke får joomla menyen min til å fungere ordentlig. Jeg vil gjerne at når jeg for eksempel tar musen over et av menypunktene i hovedmenyen, så ruller det ned en undermeny under den du har musen over, og da kan du klikke på en av de underpunktene. Uansett hva jeg gjør, så klarer jeg ikke å få det til. Jeg bruker themes fra Yootheme.com, og i disse templatesene skal det følge med denne type meny funksjon. Håper noen har noen ekspert tips. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det fungerer her... Bruker Firefox. Lenke til kommentar
hdata Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fungerer forsåvidt her og, bruker Firefox jeg og.. Men er bare noen av menyvalgene jeg kommer inn på Lenke til kommentar
hdata Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dersom du kjenner litt til CSS ville jeg tatt en titt i CSS fila til templaten du bruker, kanskje du kan finne noe der? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fungerer utmerka her óg. Eg nytter Firefox 3.0.10 for Macintosh. Kva nettlesar nyttar du? Internet Explorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå