Tuddelidu Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg skal redigere en film jeg har laget, men det er noe feil med windows movie maker'n min. Uansett om filmen er 3 minutter så kommer det opp en feilbeskjed om at jeg ikke kan redigere filmer som varer lengre enn 24 timer, også kommer filmen bort... noen tips til hva som er problemet? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det var da svært så lang film. Mulig du må kjøre 64bits widows og kjøpe mer ram til maskinen. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 det har virket før, har bærbar og ingen mulighet til å kjøpe mer ram. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det var da svært så lang film. Mulig du må kjøre 64bits widows og kjøpe mer ram til maskinen. Jeg synes ikke 3 minutter hørtes så langt ut. Og man trenger heller ikke 64 bits Windows og masse ram for en 3 minutter lang film. Gjelder problemet en bestemt film, eller hva skjer hvis du henter inn en annen? Samme feilmelding med alle filmer? Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Samme feilmelding uansett hvor lange filmene er, det står: Varigheten til et prosjekt kan ikke vare mer enn 24 timer. du kan prøve å trimme eller dele opp et klipp for å redusere lengden eller velge et mindre klipp. Men klippet er jo knapt på 3 minutter! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har også et lingende problem, med to program faktisk. Dette og AVS Video editor. Programmene lar meg ikke lage film lengere enn 1 minutt! WHY!? WMM lukker seg med en gang jeg adder et klipp så det går rundt 1 min ca, AVS får feilmeling og lukkes på samme måte... HJELP, vær så snill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå