Faktum1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Trenger tips til kombinasjoner av brus og sprit. Bruker vanligvis å blande Vodka Mandarin med Appelsinjuice, men har lyst til å prøve noe nytt.. Liker ikke øl, rødvin, hvitvin etc.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tja vodka+alle forskjellige brus/juice/saft er jo en slager. Rom og cola er kjent og veldig godt. Gin og tonic om du kan like bitter smak(samma som apelsinskall nesten). Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Tja vodka+alle forskjellige brus/juice/saft er jo en slager. Rom og cola er kjent og veldig godt. Gin og tonic om du kan like bitter smak(samma som apelsinskall nesten). Er verken glad i rom eller gin&tonic så må nok bli sprit + brus på denne karen her da. Husker jeg smarte en dritgod blanda sprit, fargen var blå, finnes det blå sprite?=P Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Tror ikke det finnes blå sprite nei, men det finnes blå sprit. Uansett så er vel vodka+energidrikk veldig populært. Å blande med Sweppes russian liker jeg veldig godt, det er ikke så søtt som andre bruser. De fleste shweppes er egentlig gode blandevann untatt tonic water. Hvis du blander med en brus du liker så vil du nok bli fornøyd. Endret 28. april 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 du er ikke fra Stavanger Faktum1? Hehe, en blå drink jeg pleier å lage: vodka + scwheppes lemon + bols blue Curacao. fargen blir lyseblå og smaker litt likt ala smirnoff red rusbrusen, men mye sterkere og bedre. vodka + appelsin juice, eple juice, schweppes lemon, sprite, fanta exotic, red bull, battery +++ så si alt som er ikke så tynt som vanlig husholds saft funker å blande med vodka. (ikke prøv cola, smaker drit). Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gin & (Schweppes) Russian med isbiter. Snadder. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 du er ikke fra Stavanger Faktum1? Hehe, en blå drink jeg pleier å lage: vodka + scwheppes lemon + bols blue Curacao. fargen blir lyseblå og smaker litt likt ala smirnoff red rusbrusen, men mye sterkere og bedre. Hvor får man kjøpt Bols Blue Curacao? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Bland spriten med en brus du liker, enkelt og greit. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sprit blandet med Fanta exotic er en slager for meg Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor får man kjøpt Bols Blue Curacao? På polet.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Baccardi Razz+sprite+burn/redbull: den optimale fylladrikk. Selv drikker jeg bare jack&coke, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor får man kjøpt Bols Blue Curacao? På polet.. Inneholder den alkohol? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Ja http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList Endret 29. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
nercix Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sprit + Brus: 1 del Stroh (60/80) + 1 del Cola 3 del Vodka + 3 del Ingefærøl + 1 del Cola Drinker: Sex on the beach, Fjellbekk, Long Island, Gimlet, GT, osb. Bart: Jäger, Whiskey, Konjakk Også har ein jo sjølvsagt karsken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå