_Johan_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 du kan ta denne: "MAMMA! HVIS IKKE DU KJØPER DEN BILEN SÅ KOMMER JEG TIL Å ALDRI PRATE MER MED DEG DE FITTE... FORESTEN, RING MEG NÅR DU HAR KJØPT BILEN,SÅ KOMMER JEG TILBAKE, AIIIIIIII" Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Skjønner ikke helt hva du maser om. Hu må vel få lov til å kjøpe seg en bil hun liker. Og er du så misfornøyd med den så er det vel ingen som tvinger deg bak rattet på den heller. Og hva med å kjøpe seg en egen bil?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Skjønner ikke helt hva du maser om. Hu må vel få lov til å kjøpe seg en bil hun liker. Og er du så misfornøyd med den så er det vel ingen som tvinger deg bak rattet på den heller. Og hva med å kjøpe seg en egen bil?? Var det ikke sånn at Dere skulle kjøpe bilen sammen? Da har vel Kebab GUD noe å si også? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Skjønner ikke helt hva du maser om. Hu må vel få lov til å kjøpe seg en bil hun liker. Og er du så misfornøyd med den så er det vel ingen som tvinger deg bak rattet på den heller. Og hva med å kjøpe seg en egen bil?? Var det ikke sånn at Dere skulle kjøpe bilen sammen? Da har vel Kebab GUD noe å si også? det VAR slik .. men så gad vi ikke det .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå