Wackamole Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei! Jeg har et stoort problem, om dagen kræsjet serveren, og jeg må nesten på død og liv få ut data av den disken. Det er 3 filer som inneholder hele Ubuntuen, og det er virtuelle disker med navnene: .disk, root.disk, swap.disk Jeg har prøvd noen programmer for og se mappestruktur, men jeg får det ikke til! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre!?, ligger snart et år med arbeid (websider, grafikk, foto samt faktura som ikke er blitt fakturert). Håper noen kan hjelpe meg! Fredrik Endret 28. april 2009 av Famen Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har du prøvd å starte maskinen med f.eks. Ubuntu Live-CD? Hvis disken ikke er helt gåen kan du få tilgang til filsystemet derfra. Da kan du hente du de filene du trenger og legge de over på en minnepenn eller minnekort. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Nei, det kan jeg prøve Takker for raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå