Snoisses Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei, har i flere måneder sett programmene Daily Show og Colbert Report via deres nettsted. I dag har de gjort noen forandringer på nettstedet, slik at nå kan bare folk som sitter i USA se programmet. Lurte på om det finnes noen metode eller program jeg kan bruke så gjør slik at jeg kan se disse progammene ved å lure nettstedet deres til å tro jeg er i USA? Har allerede prøvd Hidemyass.com Takk på forhånd Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Samme gjelder South park, som også eies av VIACOM. Men i South Park sin tilfelle har dette skjedd for en stund siden, og hovedsakelig mot Scandinavia :S back on topic: Er selv veldig skuffet over dette! Må vel ty til noen proxy programmer snart. Har du prøvd foxyproxy? Er en firefox plugin. Endret 28. april 2009 av Deosl Lenke til kommentar
Snoisses Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Takk for tipset, dessverre så går det alt for seint. Tar over 3 minutter å laste en side, det blir derfor umulig å se en episode. Forstår ikke hvorfor Viacom må stenge Daily Show og Colbert Report... Btw Deosl dersom du ønsker å se SP, men ikke gidder/ønsker å laste ned så kan du se alle episodene på Stansdad.com dog med litt dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Håpløst med disse sperrene på internett. Det neste blir vel at folk begynner å laste ned episodene... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kjipe ting. Får ikke sett Daily Show noe lengre. Er ikke overrasket over at det til slutt ble utilgjengelig for oss terrorister som ikke bor i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå