Aliventerio Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Leser litt om skjermkort på sidene her. Men finner svært lite om GTX 280. Dog en hel haug rundt 4870, GTX 260/275/285/295 Er kortet utgått på dato allerede? Eller er det heller slik at det er ytterst få feil med kortet? Jeg har et single XFX GTX 280 640m kort. Håper jeg slipper en oppgradering med det første ang kjøp av nye spill? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 280 har blitt erstattet av 285 nå... Så ja, den er død og begravet. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Er det mulig å bruke et hvilket som helst GTX280 kort i SLI til det jeg har? Tenkte anskaffe da et brukt, fremfor å kjøpe et splitter nytt kort. Vil 850w holde? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, samme hvilken produsent det er. Men husk at hvis du enten kjøper et overklokket kort eller et med mer minne så vil alltid det svakeste kortet holde igjen det andre. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Ja, samme hvilken produsent det er. Men husk at hvis du enten kjøper et overklokket kort eller et med mer minne så vil alltid det svakeste kortet holde igjen det andre. Ok takker for svar. Men er det nødvendig synes du å kjøpe et til enda? Jeg mener... er 280 kortet begynt å bli "gammelt" prestasjonsmessig mot nye spill på markedet idag? Har spilt endel Farcry 2 og Crysis samt Crysis Warhead og dette går uten problemer. Men feks Assasins Creed II...når du det kommer? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei. 280 GTX er absolutt en av de kraftigste skjermkortene på markedet ennå. Største forskjellen mellom 280/285 er at 285 bruker mindre strøm og yter bittelitt bedre. Ville ikke stresset noe, jeg sitter på et 8800gts 512mb og synes det gjør jobben sin ennå. hehe. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Nei. 280 GTX er absolutt en av de kraftigste skjermkortene på markedet ennå. Største forskjellen mellom 280/285 er at 285 bruker mindre strøm og yter bittelitt bedre. Ville ikke stresset noe, jeg sitter på et 8800gts 512mb og synes det gjør jobben sin ennå. hehe. Så da bør jeg ikke stresse med SLI enda da? Kortet mitt yter ganske så bra synes jeg enda på en 22" flat samsung. Har dog tenkt på en 24"... Takker for svar fra de som har litt mer peiling på dette enn meg Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Så da bør jeg ikke stresse med SLI enda da? Kortet mitt yter ganske så bra synes jeg enda på en 22" flat samsung. Har dog tenkt på en 24"... Takker for svar fra de som har litt mer peiling på dette enn meg Neida, du trenger ikke å stresse med SLI enda, selv om du tenker på å skaffe deg en 24" skjerm. Det 280 GTX kortet ditt holder enda en stund, selv med en 24" skjerm. Har selv en 24" skjerm med et HD 4870 kort og det drar Cod4 og Cod5 i maks uten problemer. Kortet ditt er ikke dårligere. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Så da bør jeg ikke stresse med SLI enda da? Kortet mitt yter ganske så bra synes jeg enda på en 22" flat samsung. Har dog tenkt på en 24"... Takker for svar fra de som har litt mer peiling på dette enn meg Neida, du trenger ikke å stresse med SLI enda, selv om du tenker på å skaffe deg en 24" skjerm. Det 280 GTX kortet ditt holder enda en stund, selv med en 24" skjerm. Har selv en 24" skjerm med et HD 4870 kort og det drar Cod4 og Cod5 i maks uten problemer. Kortet ditt er ikke dårligere. Tenkt å klokke det litt. Er et 640m fra XFX. Skal prøve meg opp mot over 700. Har veldig god kjøling i kabinettet (Cooler Master Cosmos Silver 850w) Etter hva jeg har lest er det et ok kabinett. Selv om Antech twelve hundred sikkert er bedre. Har en E8500 som er klokket svakt til 3.54ghz, og en Noctua NH-U9B kjøler m/ 2 vifter. Tror jeg kan gå lengre? Mulig jeg kan greie meg noen mnd til da... Og heller bruker oppsparte midler på i7 system? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg har 2 stk gtx 280 i SLI og er knallfornøyd med dem,selv om jeg bare har 22".burde hatt en 24"+ til disse korta. ytelse til tusen. selv om gtx 280 ikke er å finne i butikkhyllene så er dem fremdeles svært kraftige.ja,faktisk iblant de aller kraftigste kortene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jeg har 2 stk gtx 280 i SLI og er knallfornøyd med dem,selv om jeg bare har 22".burde hatt en 24"+ til disse korta. ytelse til tusen.selv om gtx 280 ikke er å finne i butikkhyllene så er dem fremdeles svært kraftige.ja,faktisk iblant de aller kraftigste kortene. De selger fortsatt 280 på datakjeden Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 det ante jeg ikke. ellers så kan gtx 280 skaffes for en rimelig penge på bruktmarkedet naturligvis. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 De selger den både i butikkene (trondheim) og 2 stk på nettet Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 en smule overpriset synes jeg. spesielt når det gjaldt OC-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå