Appelsinmakt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei! Dette er altså en test gjort av speedtest.net. Men jeg får bare 25kbps i uTorrent. Noen som vet hva som kan gå galt? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei! Dette er altså en test gjort av speedtest.net. http://www.speedtest.net/result/462089275.png Men jeg får bare 25kbps i uTorrent. ttp://www.lookpic.com/files/huh.PNG Noen som vet hva som kan gå galt? Tror nok det er linjen din som er problemet, speedtest.net har en feilmargin begge veier. Anbefaler at du evt bytter leverandør til en som gir 1Mbit uppload (over 100kbps), størst sjangse har du hos Nextgentel eller Ventelo der jeg vil anbefale Nextgentel etter min egen erfaring. Endret 28. april 2009 av datating Fjernet quote av bilder Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Hmm, så ingen porter jeg kan åpne eller andre tester jeg kan kjøre? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Den øverste er målt i megabit per sekund. Gjør du om det til kilobyte som er måleenhente i uTorrent får du 37,5 kilobyte per sekund. Dvs at det er fortsatt noe igjen å gå på av linja di, men hastigheten i torrentprogrammer kommer jo mye an på de andre partene som laster ned eller opp. Endret 28. april 2009 av datating Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Har du kanskje satt på speed limit på upload ? Høyreklikk på myTorrent(nede på skrivebordslinjen >Upload limit Endret 28. april 2009 av aGal Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) datating: Ikke stort, nei. aGal: Herregud, det hadde jeg! Dog når den ikke over 35 nå Noen forslag til bra linjer da? Endret 28. april 2009 av Appelsinmakt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel ingen bredbåndslinjer som er 11/0,3Mbit. Trolig har router/modem hengt seg slik at du bør starte det på nytt, eller noe annet bruker linjen når du måler. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel ingen bredbåndslinjer som er 11/0,3Mbit. Trolig har router/modem hengt seg slik at du bør starte det på nytt, eller noe annet bruker linjen når du måler. Avsluttet alt som tok båndbredde og restartet modemet nå, men ingen forskjell. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tipper det skal være 12/0,6 eller 0,7. Skal du ha skikkelig hastighet så er fiber eller TV-kabel veien å gå pr dato. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Joda, men er det noe galt med ruteren? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Snakk med bredbåndsleverandøren din først, slik at du får vite om noe er galt med linjen din? Ellers blir det stort sett bare gjetning fra oss på forumet. Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Joda, forstår - Problemer er løst, men kunne trengt noen forslag til en god linje med bra opplastingshastighet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hintet jo frempå med fiber og TV-kabel (CD/GET). Har du kun ADSL så er vel Nextgentel de beste på hastighet. Tipper du kan få ca 1Mbit upload med NGT og kanske 700kbit om du får fikset problemet med din nåværende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå