Gjest member-101642 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg har lekt meg litt med sort/hvitt i det siste. Hva kunne vært gjort bedre? Endret 29. april 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
BSP Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Er absolutt ingen ekspert, men dette er hva jeg tenker: det er fler utbrennte områder enn nødvendig. Sytes hendende mistet all mønster. Ellers et fint bilde mtp kontraster:) Endret 28. april 2009 av BSP Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Er enig med BSP. Du burde få frem detaljene mer. Da kan det blir et kjempe bra bilde. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Bra fokus på hva hun gjør, fin konvertering til sort/hvit og en veldig bra bruk av lite dybdeskarphet! Synes det var veldig flott. Kanskje litt i overkant med kontrasten.. Men det kan jeg egentlig ikke si noe om uten å leke litt i PS.. Alt i alt, veldig fint synes jeg Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger hittil. Selv liker jeg at hendene og bøkene er utbrente, men jeg skal ta meg en runde til i Photoshop og revurdere meningen min. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har ingenting imot at det er såpass mye utbrent. Veldig fint portrett. Lenke til kommentar
si Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Synes kontrasten er litt vel hard, ikke så mye pga utbrentheten, men fordi håret ser ut som sånt stivt, kunstig hår som barbiedokker har. Skulle gjerne sett en litt mykere versjon hvis du har en. si Endret 28. april 2009 av si Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Må bare minne på reglene i bildekritikken, om at bildet må postes som vedlegg og ikke hostes på ekstern side. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 La ikke merke til det før nå, Snodig, men sjekk hvor mye penere det er? Ah, la oss gå til kamp mot vedleggmanien som rår her på forumet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Utbrente områder er for menn. Likte bildet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Øy! Hvor er det blitt av bildet ? Tom Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Nå ligger det der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Nå ligger det der. Aah. Du holdt på å legge det inn som vedlegg kanskje? Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg synes hendene blir for utbrente eller ikke. I og med at (det ser ihvertfall ut som om) hun er i ferd med å bla om; så tror jeg det hadde vært lurt med litt mer detaljer. Bortsett fra det så synes jeg du har fått til et fint portrett som hun (dere? vi?) kan ha glede av i mange år fremover. Tom Lenke til kommentar
brk Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Ikke at jeg er noen god kritiker men, bildet er kjempebra. men som tomsi42 sier over, kan hende hendene er litt vel mye utbrent. Men likte bildet. Godt uttrykk, kan nesten se for meg tilbake til 80 tallet der jeg uvitende leste "Det Nye" (Som den ene søsteren min!!!!!! kjøpte) hehe Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er iallfall enig med meg sjøl i at (mye av) det mørke er for mørkt og det lyse for lyst! Og med høylys og skygger satt så tett sammen, blir det ikke high-key eller low-key for meg, heller no-key Nettopp fordi det er sånn konsentrasjon og driv i bildet, og den mentale og kameramessige fokuseringen liksom faller sammen, så tror jeg det ville tåle flatere kurve ganske så godt. Tror også det ville gjør håret litt mer naturlig. Hvis det er tatt opp i farger, kan en jo også prøve seg fram med ulike vektinger av fargelaga når en lager s/h. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå