Gå til innhold

BK: Studenten - forsøk på sort/hvitt

Gjest member-101642

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Tusen takk for tilbakemeldinger hittil. :) Selv liker jeg at hendene og bøkene er utbrente, men jeg skal ta meg en runde til i Photoshop og revurdere meningen min.

Lenke til kommentar

Synes kontrasten er litt vel hard, ikke så mye pga utbrentheten, men fordi håret ser ut som sånt stivt, kunstig hår som barbiedokker har. Skulle gjerne sett en litt mykere versjon hvis du har en.

si

Endret av si
Lenke til kommentar
Nå ligger det der.

Aah. Du holdt på å legge det inn som vedlegg kanskje?

Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg synes hendene blir for utbrente eller ikke. I og med at (det ser ihvertfall ut som om) hun er i ferd med å bla om; så tror jeg det hadde vært lurt med litt mer detaljer.

Bortsett fra det så synes jeg du har fått til et fint portrett som hun (dere? vi?) kan ha glede av i mange år fremover.

Tom

Lenke til kommentar

Ikke at jeg er noen god kritiker men, bildet er kjempebra. men som tomsi42 sier over, kan hende hendene er litt vel mye utbrent.

Men likte bildet. Godt uttrykk, kan nesten se for meg tilbake til 80 tallet der jeg uvitende leste "Det Nye" (Som den ene søsteren min!!!!!! kjøpte) hehe

Lenke til kommentar

Jeg er iallfall enig med meg sjøl i at (mye av) det mørke er for mørkt og det lyse for lyst! Og med høylys og skygger satt så tett sammen, blir det ikke high-key eller low-key for meg, heller no-key :) Nettopp fordi det er sånn konsentrasjon og driv i bildet, og den mentale og kameramessige fokuseringen liksom faller sammen, så tror jeg det ville tåle flatere kurve ganske så godt. Tror også det ville gjør håret litt mer naturlig. Hvis det er tatt opp i farger, kan en jo også prøve seg fram med ulike vektinger av fargelaga når en lager s/h.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...