Martin HaTh Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Joa, det har seg slik at jeg for kanskje 1 mnd. siden instalerte windows 7. Da fikk jeg det problemet at noen ganger frøys PCen uten videre, og jeg må kunne strømmen og restarte for å kunne bruke den videre. Noen ganger tar det 5 min, andre ganger tar det 10 timer før dette intreffer. Jeg tenkte at det var windows 7 sin feil, den er tross alt bare på beta stadiet, så jeg formaterte og instalerte vista x64 igjen, akkurat samme CD som jeg hadde hør jeg oppgraderte til 7. Men neida, problemet fortsatte, og det ser ikke ut som det vill gi seg med det første. Hva kan jeg gjøre? EDIT: Når jeg tar ut en RAm brikke (har 2x 2gb) funker det bra. Da tenkte jeg "sikkert noe feil med den andre", og satte i bare den for morro skyld, men da funker alt som det skal. Har prøvd å sette en brikke i hver sin farge på RAm slotene, men ikke noe spesielt skjer, bare freeze ibllandt. Så jeg sitter med 2 RAM brikker som funker utmerket alene, men ikke sammen med hverandre . Endret 29. april 2009 av PartyLøven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå