ikono3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 hei, eg tenkte på et dumt spørsmål. går det ann og bruke green screen og ta 3d film/ bilder for og lage 3d objekter? for ex: ta bilder og få en vase... så gjøre vasen om til mash med fargen på? (sa det var et dumt spørsmål:P) -ikono Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Teknisk sett mulig, men også teknisk sett komplisert. Jeg vet ikke om noen programmer som gjør det, men eknikken du tenker på ligger vel et sted på det programmet Microsoft laget (husker ikke navnet) Oftest brukes 3D scannere for dette. Teksturer blir som regel ikke hentet dog, men det er en smal sak å teksturere et objekt i ettertid i forhold til tiden du sparer på modellering. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Teknisk sett mulig, men også teknisk sett komplisert. Jeg vet ikke om noen programmer som gjør det, men eknikken du tenker på ligger vel et sted på det programmet Microsoft laget (husker ikke navnet) Oftest brukes 3D scannere for dette. Teksturer blir som regel ikke hentet dog, men det er en smal sak å teksturere et objekt i ettertid i forhold til tiden du sparer på modellering. takk... noe annet og... animation, kan eg bruke green screen til det og? animation til spillet? Endret 29. april 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå