Sp0nge Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei, har seg sånn at jeg bor på en hybel som nette tilhører VGS skolen i byen her,men huseier har avtale at beboerene kan bruke dette nette. Men tingen er at noen av portene er steng så får ikke spillt CSS Er folk her som spiller World of Warcraft og andre spill på nett, men hverken CSS eller Battefield 2 funker å spille på nett. Kommer meg inn på Steam og CS men finner ingen servere. Så: Finnes det noen programmer som jeg kan kjøre steam igjennom, så jeg får spilt på nett? Evt andre ting jeg kan gjøre for å få spilt? Mvh Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvordan komme over port? Er det stengt av admin for å unngå CS eller spill i skoletiden/skolenettet? Lenke til kommentar
Sp0nge Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Vetta faen, må være noe sånt siden jeg ikke finner noen servere. Fiks tips om et program som heter PingFu, men får det ikke til å virke, noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Om du kan laste ned noe for å komme rundt så kan vel alle elevene det også. Tipper du må snoke litt rundt admin for å få ut hva han har gjort. Evt software/hardware på routerene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 har skolen stengt porter er det en grunn til dette. jeg henviser til denne tråden og stenger denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg