Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er kjærligheten mellom oss?

Gjest Guest_Lilly_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Lilly_*

Hei, jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over 3 år nå.

Vi bli begge 20 år dette året. Problemet er at vi krangler og krangler hele tiden.

I helga som var nettopp kom han til meg på fredag og gikk på Søndag. Det gikk ikke en dag vi ikke kranglet!

Vi har det ganske så berg og dalbane, og det har vi hatt siden Januar dette året.

Ellers så har vi så å si bare hverandre og minimalt med venner. Vi har flyttet til en annen by for å studere sammen. På Søndag tok han toget hjem ekstra tidlig fordi vi bare kranglet over fille ting. Senere bestemte vi oss for å ha null kontakt helt til Fredag ( nå som kommer) for å se om vi ville savne hverandre, of for å hindre krangling.

Saken er: At jeg ikke føler jeg har de helt samme følelsene jeg burde ha for han, og jeg er helt sikker han føler det samme. Men han sier det på en måte ikke. Han vill heller være sammen og ha det godt av og til, enn å gjøre det slutt. Jeg vet selv at jeg elsker kjæresten min, men mye av kjærligheten har sluknet vet jeg.

Jeg trodde jeg skulle savne han kjempe masse når vi bestemte oss for å ikke kontakte hverandre. Men helt ærlig savner jeg bare å snakke med han fordi det er en vane.

Ikke missforstå; Jeg har lyst at dette forholdet skal vare kjempe lenge, og livet ut hvis det går, og jeg krysser fingrene på at dette bare er en (lang) dårlig periode. Jeg er ikke av den typen som bare tenker: " Ja vell, dette går ikke, det er slutt". Jeg vil jobbe med forholdet og få dette til å fyngere igjen. Men jeg kan da ikke bare slå på en knapp?

Kan også nevne en liten rar drøm jeg hadde idag. Det var at jeg hadde sex med en mann som jeg jobber med. Han er 10-11 år eldre enn meg. Drømmen var veldig levende og må si jeg likte den på en måte. Selv om jeg ikke klarer å se han fyren i øynene igjen. I drømmen så var vi forelsket ( av en merkelig grunn) og vi hadde sex mens vi lå å holdt rundt hverandre. Det var ikke kald sex på en måte. Kanskje det er tegn på at jeg savner kjærligheten?

Ellers så tror jeg ikke jeg skal legge mer i den drømmen, jeg er overhodet ikke intressert i han.

Når jeg tenker på det så savner jeg kjæresten min fælt, men jeg savner den kjæresten han var før vi begynte å krangle for alt og ingenting.

Jeg kan også nevne at jeg har FÅ venner, og da mener jeg FÅ!! Ingen av disse jentene her oppe inkluderer meg i noe. Noe jeg synes er kjempe skjipt. Blir det slutt mellom meg og kjæresten kommer jeg GARANTERT til å sitte inne omtrent hver dag alene.

Hva kan vi gjøre for å få kjærligheten tilbake? Og ikke minst spenningen i forholdet.

Deppet jente1989

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper dere kjeder dere sammen? Og krangler fordi dere vil veie opp for dette.

Hvordan er kommunikasjonen ? Hvis ikke den er bra, er forholdet dødsdømt. En blanding av disse to er oppskriften på krangling, en av dere sier litt for mye over en filleting; kanskje for å få en reaksjon av den andre ? Vanskelig å vite akkurat hva som er galt, men hvis dere bor sammen kan det hende dere er lei av hverandre. Da forsvinner gnisten ganske fort. Kan jo prøve å gjøre noe spontant noe...

Stikke på teltur, gjerne på et romantiskt sted. En betydelig mengde alkohol kan sikkert "sprite" opp turen, så det anbefales :) Gå inn for å få felles venner til å bli med på telttur nr.2, hvis det var en suksess.

Dere kan jo "avtale" å ikke krangle, men det forutsetter god kommunikasjon...

Håper jeg ikke var helt på jordet med disse tipsene, men snakker av erfaring ;)

Endret av feitefreddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...