Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 er det multiplayer på splinter cell double agent? jeg mener ikke via nettet men på konsolen? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 var denne linken til hjelp? HER!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 ja fant litt på wikipedia, men hvordan setter man i gang co-op? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 da må jeg nesten la noen andre svare jeg kan ikke med splinter cell Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 omg superkaisa, hvis alle hadde brukt google hele tiden, hadde ikke forum eksistert Ellers, så tror jeg ikke det er mulig å spille campaignen coop(tror jeg) Kan sjekke når jeg kommer hjem, har spillet. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Google lenker til forumer så et google søk hadde nok hjulpet budjav. http://www.halo3.extra.hu/pics/covers/360/...ouble_Agent.jpg Du ser det på venstre side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 så hvordan får man i gang coop da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå